Sælger sprit nyt ståbræt af mærket Emmaljunga

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
29. april 2012

spj

Leonora skriver:

Det er bare helt ok

Rigtig go søndag

Tak og i lige måde.

Hvor gammel er din store pige egentligt og hvad har i så gjort når nu hun ikke gider stå på brættet?

Min pige vil være 2,5 når hun bliver storesøster, så lidt erfaring er rart at høre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

wamse

spj skriver:

Tak og i lige måde.

Hvor gammel er din store pige egentligt og hvad har i så gjort når nu hun ikke gider stå på brættet?

Min pige vil være 2,5 når hun bliver storesøster, så lidt erfaring er rart at høre

Godt nok ikke mig du citerer, men har store børn nu, så har erfaringen

Jeg har aldrig haft en ståbræt til mine drenge, og der gik den ældste bare ved siden af vognen, ligesom de gør i dagplejen og vuggestuen med de større børn

Anmeld

29. april 2012

spj

wamse skriver:

Godt nok ikke mig du citerer, men har store børn nu, så har erfaringen

Jeg har aldrig haft en ståbræt til mine drenge, og der gik den ældste bare ved siden af vognen, ligesom de gør i dagplejen og vuggestuen med de større børn

Det vil hun også nok komme til det meste af tiden. Men nu har vi ingen bil, så for os foregår alt transport på gåben og tænker bare at hun måske ikke gider gå hele tiden, når vi er på længere ture.

Anmeld

29. april 2012

wamse

spj skriver:

Det vil hun også nok komme til det meste af tiden. Men nu har vi ingen bil, så for os foregår alt transport på gåben og tænker bare at hun måske ikke gider gå hele tiden, når vi er på længere ture.

Jeg havde heller ikke bil, da mine drenge var små, så der kom han op på et søskende sæde på barnevognen, hvis han ikke kunne gå længere

Anmeld

29. april 2012

spj

wamse skriver:

Jeg havde heller ikke bil, da mine drenge var små, så der kom han op på et søskende sæde på barnevognen, hvis han ikke kunne gå længere

Det er også smart med søskende sæde, men vi har en emmaljunga og har hørt at den bliver skæv med søskendesæde på.

Anmeld

29. april 2012

Leonora

spj skriver:

Tak og i lige måde.

Hun blir 4 år til juli

Anmeld

29. april 2012

spj

Leonora skriver:

Hun blir 4 år til juli

Så er hun lige lidt ældre end min.

Anmeld

29. april 2012

Leonora

spj skriver:

Så er hun lige lidt ældre end min.

Ja :-). Tror det er rigtigt smart at have til et barn på 2,5 år :-)

Anmeld

29. april 2012

spj

Leonora skriver:

Ja :-). Tror det er rigtigt smart at have til et barn på 2,5 år :-)

Det tror jeg også. Det kan være jeg vender tilbage for at høre om du har fået det solgt.

Anmeld

7. maj 2012

Leonora

Ingen der vil købe et helt nyt stå bræt der er brugt på en enkelt tur

Go dag tøser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.