Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen der bor i England, der vil hjælpe mig??? Har fundet DÅBSKJOLEN, men kan desværre kun købes hvis man er bosat i UK
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
betjenten skriver: Er der nogen der bor i England, der vil hjælpe mig???
Er der nogen der bor i England, der vil hjælpe mig???
Hvad skal du have hjælp til?
foto på lærred skriver: Hvad skal du have hjælp til?
Har fundet en dåbskjole, men kan ikke bestilles til DK
betjenten skriver: Har fundet en dåbskjole, men kan ikke bestilles til DK
Jeg kan i hvertfald huske der var en pige herinde som boede i England, men kan bare ikke lige komme på hendes profilnavn, hun havde noget Peter Plys på profil billedet.. Ellers kan det være nogle andre melder sig. Håber det løser sig for dig.
Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
foto på lærred skriver: Jeg kan i hvertfald huske der var en pige herinde som boede i England, men kan bare ikke lige komme på hendes profilnavn, hun havde noget Peter Plys på profil billedet.. Ellers kan det være nogle andre melder sig. Håber det løser sig for dig. Camilla www.foto-paa-laerred.dk
Tak jeg håber også det løser sig Opgiver i hvert fald ikke så let!!!
betjenten skriver: Tak jeg håber også det løser sig Opgiver i hvert fald ikke så let!!!
Hvornår skal du bruge den ?
betjenten skriver: Er der nogen der bor i England, der vil hjælpe mig??? Har fundet DÅBSKJOLEN, men kan desværre kun købes hvis man er bosat i UK
jeg har familie i England..
Cookiemonsteret skriver: Hvornår skal du bruge den ?
Skal bruge den d. 2 juni, så håber der er tid nok
emsaroto skriver: jeg har familie i England..
Tror du de gider hjælpe???
betjenten skriver: Tror du de gider hjælpe???
Det er lang tid siden jeg har snakket med dem, men kan da prøve at snakke med dem, hvis du lige skrive hvad det er for noget i en PM
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128