Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg må lige flashe alt Camilles nye tøj. Var på ej sikke lej lagersalg i sidste weekend og på Katvig lagersalg i dag!Er ret glad for alle tingene og det ser også ud som om Camille elsker det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Shop amok!!!! Fedt tøj, og sød pige!
Lunae skriver: Jeg må lige flashe alt Camilles nye tøj. Var på ej sikke lej lagersalg i sidste weekend og på Katvig lagersalg i dag!Er ret glad for alle tingene og det ser også ud som om Camille elsker det
Ja vi piger elsker nyt tøj.... Det sidste billede er jeg helt vild med
sikke en lækkert masse tøj og sikke en dejlig pige du har som ligger i tøj bunken
twinboys skriver: Ja vi piger elsker nyt tøj.... Det sidste billede er jeg helt vild med
Puslingen skriver: Hold K*** en masse lækkert tøj, hvor var det Katvig lagersalg og hvad gav su for det hele, hvis man må spørge?
Hold K*** en masse lækkert tøj, hvor var det Katvig lagersalg og hvad gav su for det hele, hvis man må spørge?
Kofoed. skriver: Hvordan var priserne ved katvig? Skal afsted til det i morgen.
Hvordan var priserne ved katvig? Skal afsted til det i morgen.
Lunae skriver: mellem 50 og 200 kr. Det meste kostede omkring 100 kr og så var der strik og fleece som lå til 200 kr stk Over 50 procent eller mere på det meste!
mellem 50 og 200 kr. Det meste kostede omkring 100 kr og så var der strik og fleece som lå til 200 kr stk Over 50 procent eller mere på det meste!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128