):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. april 2012

Anonym trådstarter

Hej Baby.dk

kender i det, at i endten er blevet gravide og nyheden endelig skal fortælles, eller man har været til en eksamen, eller så meget andet, hvor det både er gået som det skulle eller ej.. hvor endten jeres venner eller familie, har nået sladret rundt, inden i overhovedet selv nåede det!

? jeg var oppe til køreprøve igår, hvor jeg uheldigvis dumper, og inden jeg når falde til ro, og når åbne munden til familien, har min mor allerede været rundt!  HVIS, der ligesom sker noget godt eller skidt for mig, når hun altid ud med det FØR mig! denne gang, er der ingen der får afvide, hvornår næste prøve er, og min mor er den sidste der får noget afvide!! synes det var så surt, hun bare pladre ud til højre og venstre da det er mig der gerne selv vil fortælle nyheden!! og for den sags skyld, nævnte hendes søster også sidst, at jeg bestod teoriprøven, før jeg selv nåede det... Jeg er så irri......!!

andre der har prøvet det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

An&Jo

jaa, min mor er på akkurat samme måde, og ja hun er nu altså den sidste der får noget afvide efterhånden.. vil gerne selv have lov til at fortælle tingene..

Anmeld

27. april 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

jaa, min mor er på akkurat samme måde, og ja hun er nu altså den sidste der får noget afvide efterhånden.. vil gerne selv have lov til at fortælle tingene..

surt, surt! det er rigtig meget surt !

Anmeld

27. april 2012

Moar2011

Anonym skriver:

Hej Baby.dk

kender i det, at i endten er blevet gravide og nyheden endelig skal fortælles, eller man har været til en eksamen, eller så meget andet, hvor det både er gået som det skulle eller ej.. hvor endten jeres venner eller familie, har nået sladret rundt, inden i overhovedet selv nåede det!

? jeg var oppe til køreprøve igår, hvor jeg uheldigvis dumper, og inden jeg når falde til ro, og når åbne munden til familien, har min mor allerede været rundt!  HVIS, der ligesom sker noget godt eller skidt for mig, når hun altid ud med det FØR mig! denne gang, er der ingen der får afvide, hvornår næste prøve er, og min mor er den sidste der får noget afvide!! synes det var så surt, hun bare pladre ud til højre og venstre da det er mig der gerne selv vil fortælle nyheden!! og for den sags skyld, nævnte hendes søster også sidst, at jeg bestod teoriprøven, før jeg selv nåede det... Jeg er så irri......!!

andre der har prøvet det samme?

sådan tror jeg tit mødre er sådan -.. ! min mor er LIGRSÅDAN  møg hammerne irriterne, som om de ikke har andet at snakke om end "sladder" ..

Anmeld

27. april 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Sådan er det også her.

Medmindre jeg beder dem om, at lade mig selv fortælle det.

Hvad siger de, hvis du beder dem om at holde mund, til du selv får chancen for at fortælle nyheden?

Anmeld

27. april 2012

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Sådan er det også her.

Medmindre jeg beder dem om, at lade mig selv fortælle det.

Hvad siger de, hvis du beder dem om at holde mund, til du selv får chancen for at fortælle nyheden?

Jamen, så er der ikke noget.. Men regnede sådan set ik med hun ville sige noget da jeg alligvel skulle et smut forbi noget familie.. Men fandme jo, så var den sku ude!

- samme situation, da jeg var gravid!

Anmeld

27. april 2012

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

sådan tror jeg tit mødre er sådan -.. ! min mor er LIGRSÅDAN  møg hammerne irriterne, som om de ikke har andet at snakke om end "sladder" ..

ja desværre.. Åbenbart er de fleste sådan! troed hun var voksen nok til at vide, at det noget jeg godt selv kunne finde ud af at sige.. Amen, altså, der er ikke noget mere træls, at se folks overraskenhed være vidne på forhånd!

Anmeld

27. april 2012

Mamalou

Har du prøvet at snakke med din mot om det? For jeg kan ikke forestille mig, at hun gør det for at gør dig ondt, men måske snarere er noget af det vigtigste for hende, og hvad der sker for dig sker for hende. 

Jeg er rigtig ked af at du dumpede. Held og lykke med næste køreprøve.

Kh Louise

Anmeld

27. april 2012

ønskebørn74

det samme med min mor.. hun fortalte til gud og hver mand da jeg var gravid.. på trods af jeg udtrykkelig havde bedt hende lade være.. jeg blødte og vi viste ikke om vi var købt el. solgt.. og det endte med at vi mistede den lille.. og så skulle vi høre på tillykke fra gud og hver mand og stå og forklare at der ikke blev nogen baby til os..

SÅ HER ER MIN MOR OGSÅ DEN SIDSTE DER VED NOGET...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.