rengøring - nu doven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

271 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. april 2012

henh01

Har gjort rent i dag.. eller dvs jeg er i gang med at gøre rent. Har ordnet hele førstesalen (mangler at vaske gulv) og ryddet op nedenunder. skulle så liiiiige et smut i Kvickly i det gode vejr, købte en salat med hjem, hvilken jeg lige har spist og NU er jeg blevet totalt træt!

Vaskemaskinen har netop bippet den er færdig og rengøringen nedenunder ordner jo ikke sig selv. Alle de gode TV programmer er netop startet, mon jeg får ordnet mere i dag? hahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Troldemommi

og hvis du ikke gør så sker der nok ikke det store ved det, slap lidt af og nyd livet, det er fredag :-)

Monica

Anmeld

27. april 2012

henh01

Monica P skriver:

og hvis du ikke gør så sker der nok ikke det store ved det, slap lidt af og nyd livet, det er fredag :-)

Monica

Jep Og det er min første fri formiddag i denne uge. Jeg arbejder aften, så rengøring osv er der rigelig tid til på mine fridage og om formiddagen inden jeg skal på job, menhar haft sygt barn hjemme hele ugen.

Her er bare SÅ tiltrængt! Min søn har astmatisk bronkitis så vi støvsuger hver dag for at undgå for meget støv, derfor skal sengetøjet jo også skiftes - og overfladerne tørres af lidt oftere end normalt.

Gulvvasken har jeg overladt til min kæreste, så den kan han lige fikse i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.