Hejsa
Ihh havde ellers altid troet at hvis jeg var i tvivl så vil jeg bare ringe til lægen, men kan mærke at jeg heller ikke er glad for at ringe hvis der nu ikke kan gøres noget alligevel..
Men sangen er den at vores pige på 19 mdr snart ligger på 4. dagen med 38-39 i feber, hun har faktisk haft feber siden mandag, men havde lige en feberfri dag i tirsdag og kom den ellers bare igen..
Hun hoster lidt og snotter.. Var ved lægen med hende tirsdag da hendes hoste var rigtig tør og lidt søløveagtig, hvor han mente at det kunne være noget asmatisk bonkitis. Hendes hosten er nu blever bedre og man kan høre at hun får hostet slim med op..
Men synes nu bare det er længe at hun har haft feber.. Ville I ringe til lægen? For tænker, hvad kan lægen gøre?
Hun spiser minder end hun plejer, men er sådan on and off god til at drikke.. (hun har næsten drukket en halv liter vand igennem natten og morgen), hun ligger ikke bare slap, men kan stadig tulle lidt rundt, men er dog mere hængende end normal..
Hvad siger i? Skal jeg ringe til lægen? eller se tiden an så længe at der kommer væske i hende??
Knus fra en mor, der snart har fået nok af at se på huset 4 vægge og som synes det er SÅ synd for hendes syge datter...
Anmeld