Åhh, havde ikke regnet med at jeg nogensinde skulle skrive sådan et indlæg her, men har brug for at komme ud med det!
Det sidste stykke tid har min kæreste og jeg skændtes/diskuteret hver evig eneste dag! Tror faktisk ikke der er en eneste aften i denne uge hvor vi ikke har været uvenner! Det er pisse hårdt da vi ikke plejer at være uvenner, vi har altid kunne snakke om tingene, men nu kan vi slet ikke snakke om det uden vi bliver mere uvenner

Jeg har været syg hele ugen og har derfor været meget afhængig af, at han gad handle ind efter arbejde, lave mad osv. og han mener åbenbart at jeg godt kan støve af og rydde op når jeg "bare" ligger derhjemme! Det kan jeg bare ikke! Jeg er sjælden syg, men når jeg så er syg så er jeg det BIG TIME! Og det vil han bare ikke respektere 
Men det er selvfølgelig ikke kun ham den er gal med, også mig! Jeg bliver irriteret over de mindste ting ved ham. Ting som jeg førhen ikke ville skænke en tanke. Jeg beder ham om at lave mad - men brokker mig over det er lidt brændt eller at han gør det på en anden måde end mig! - jeg er virkelig en kælling! Den stakkels mand prøver jo bare alt hvad han kan, og han er virkelig en dårlig kok, men han prøver jo! Hvorfor har jeg ændret mig så meget? Hvorfor kan jeg ikke se det positive ved at han overhovedet gider prøve?
Jeg aner ikke hvorfor vores forhold er kommet ud på dette sidespor. Jeg elsker den mand over alt på jorden, og fælder faktisk en tåre lige nu, fordi tanken om ikke at skulle være sammen med ham knuser mit hjerte! Men hvorfor kan vi ikke bare være gode venner?
Jeg havde brug for at lufte mit hjerte, for i øjeblikket kan vi slet ikke snakke sammen om vores følelser. Jeg elsker ham, men lige nu kører vi psykisk terror på hinanden 

Anmeld