Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Wimmie skriver: Ja, jeg har først lige fået bredbånd i dag, så de sidste 3 uger har jeg levet med langsomt mobilt internet og har ikke kunnet uploade billeder særlig godt. Så lidt forsinket, men den 16. april fyldte Mila 4 måneder - her fået I lige lidt billedspam af min lille mus Hun er nu 66 cm lang og vejer 6700 gram og er helt perfekt. Hun er begyndt at grine en rigtig babylatter og har fundet ud af at hun kan hvine...meget højt. Vi har det rigtig godt i vores lillebitte nye lejlighed, og vi trives begge to - Og på søndag skal hun navngives
Ja, jeg har først lige fået bredbånd i dag, så de sidste 3 uger har jeg levet med langsomt mobilt internet og har ikke kunnet uploade billeder særlig godt.
Så lidt forsinket, men den 16. april fyldte Mila 4 måneder - her fået I lige lidt billedspam af min lille mus
Hun er nu 66 cm lang og vejer 6700 gram og er helt perfekt. Hun er begyndt at grine en rigtig babylatter og har fundet ud af at hun kan hvine...meget højt.
Vi har det rigtig godt i vores lillebitte nye lejlighed, og vi trives begge to
- Og på søndag skal hun navngives
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sikke et smil den lille charme Mila har
hun er en dejlig og smuk lille pige...
Hvor er hun smuk!!
Og den body med "come to the dark side... " teksten er altså for cool!!!
Hvor kan man få fat på sådan en??
Aagaard skriver: Ej gud altså hvor er hun SKØN! SÅ smuk!
Ej gud altså hvor er hun SKØN! SÅ smuk!
Tak
Sara_S skriver: Hvor er hun smuk!! Og den body med "come to the dark side... " teksten er altså for cool!!! Hvor kan man få fat på sådan en??
Den er købt i London men man kan vist få den mange steder på nettet - både som body eller t-shirt
B&J skriver: sikke et smil den lille charme Mila har hun er en dejlig og smuk lille pige...
Tak skal du have - hun har nemlig det skønneste smil
KittyGirl skriver: Hold da op en lækker pige du har der Hvor er hun dog bare skøn og helt vildt køn!!!
Hold da op en lækker pige du har der Hvor er hun dog bare skøn og helt vildt køn!!!
Tak skal du have - jeg er også enormt stolt af min lille smuksak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128