aarhusmor skriver:
Det er fordi der officielt ikke er noget der hedder ejendomsmægler elev, så hvis du skal være det uofficielt, så skal du selv forhandle lønnen og den vil jo være afhængig af hvordan I vælger at opbygge din uddannelse.
Skal du sidde på kontor i starten? Så vil jeg tror du får HKs sats for kontorelever der.
Senere bliver det måske noget med en fast grundløn og bonus oveni.
Lige nu er det svært at sælge noget, så du skal gøre op med dig selv hvor meget du kan klare dig for.
Men et godt bud ville nok være 10000 kr. om måneden og så får du måske 2000 kr. hvis du sælger en lejlighed og 3000 når det er et hus.
men det er bare et bud. Det er nogle år siden jeg var i branchen 
nej meningen er jo at jeg skal søge ind på lige fod med foreksempel finansøkonomer, jeg ved godt jeg ikke kan forvente ligeså meget i løn som dem, grundet manglende trin i uddannelsesstigen, men de vil jo "kun" være 3 fag foran mig i forhold til hvad man skal når man kommer ind som trainee, ihvertfald efter hvad jeg kan læse mig til på nettet..
Jeg kan bare ikke læse noget om lønnen nogensteder..
Men jeg skal ikke ind og sidde på kontor til at starte med, jeg skal ind som trainee, og dermed være med til det hele, både salg osv fra starten af..
men 10.000kr det ved jeg ikke om jeg kan leve af..

så skal jeg nok lige finde mig en rig kæreste først der kan være med til at forsørge mit barn..
Anmeld