Gummistøvler - anbefalinger søges...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.329 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. april 2012

Carl-Emil's mor

Hvilke gummistøvler og hvorfor har I valgt til jeres børn?? Synes det er svært at gennemskue hvilke man bør invisterer i til ens lille orm.. Bundgaard var meget populært da jeg arbejdede med børn men hvad anbefaler I derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

signe.

Carl-Emil's mor skriver:

Hvilke gummistøvler og hvorfor har I valgt til jeres børn?? Synes det er svært at gennemskue hvilke man bør invisterer i til ens lille orm.. Bundgaard var meget populært da jeg arbejdede med børn men hvad anbefaler I derude

Vi har købt CeLavi til Hasse, og de er super duper mega gode.!

De er utroligt bløde og fleksible i gummiet som jeg bare syntes var en nødvendighed, da han lige har lært at gå. Endvidere synes jeg at de andre gummirøjsere jeg så på var så stive i gummiet at han knap kunne få sine fødder deri uden han græd. Bundgaard har jeg også hørt gode ting om, har dog aldrig selv prøvet dem/mærket dem.

Anmeld

26. april 2012

Carl-Emil's mor

signe. skriver:

Vi har købt CeLavi til Hasse, og de er super duper mega gode.!

De er utroligt bløde og fleksible i gummiet som jeg bare syntes var en nødvendighed, da han lige har lært at gå. Endvidere synes jeg at de andre gummirøjsere jeg så på var så stive i gummiet at han knap kunne få sine fødder deri uden han græd. Bundgaard har jeg også hørt gode ting om, har dog aldrig selv prøvet dem/mærket dem.

Tak for svar dem må jeg lige læse på

Anmeld

26. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Bilkas de bedste . Thea har haft den fra Bilka de sidste 1 1/2 år og vi har været fint tilfredse! Vh stine

Anmeld

26. april 2012

Carl-Emil's mor

StineW79 skriver:

Bilkas de bedste . Thea har haft den fra Bilka de sidste 1 1/2 år og vi har været fint tilfredse! Vh stine

Det vil jeg aldrig turde jeg er hypermobil er hans far også og min søn er under obs fra SP vedrørende om han måske også er det

Anmeld

26. april 2012

132319

Bisgaard!

Min søn har hypermobile fodled og det er de eneste par, han ikke går og snubler i!

-Og så er de tilmed pæne

Anmeld

26. april 2012

Carl-Emil's mor

132319 skriver:

Bisgaard!

Min søn har hypermobile fodled og det er de eneste par, han ikke går og snubler i!

-Og så er de tilmed pæne

Ej hvor godt tak for svar

Anmeld

26. april 2012

132319

Carl-Emil's mor skriver:

Ej hvor godt tak for svar

Det var så lidt

Generelt sværger jeg til deres fodtøj, da de har høj og hård hælkappe som støtter rigtig godt om foden, især for hypermobile børn

Anmeld

26. april 2012

Morgensol

Celavi, dem har Bella.. Det har hun "altid" haft. Har én gang købt et par iFøtex, det fortrød jeg i den grad!! De var total stive og tunge! Celavi er bløde, lette og smidige! 

Jeg vil til hver en tid anbefale dem!

Anmeld

26. april 2012

Carl-Emil's mor

132319 skriver:

Det var så lidt

Generelt sværger jeg til deres fodtøj, da de har høj og hård hælkappe som støtter rigtig godt om foden, især for hypermobile børn

Fantastisk Info at få det er hermed noteret ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.