Kender i tanken..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. april 2012

Anonym trådstarter

Ja som overskriften siger, kender I så tanken om at hvis ikke dette forsøg man er igang med ikke lykkedes, så ved man slet ikke hvad man skal gøre!! Synes virkelig denne tanke er SÅ hård - hvorfor skal livet nogle gange føles så uretfærdigt.. 

JEG VIL HAVE EN POSITIV BP DENNE GANG

Beklager mit ynk, men synes virkelig det må være os i denne barnløsegruppen som står først i køen til at opnå en graviditet nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Miss BananaHammock

Kender det alt for godt! Det er en hård process! Håber den er der for jer denne gang!

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak. Synes bare slet ikke jeg kan klare den tanke om at skulle igennem dette igen. Samtidig har vi nogle rigtig gode venner som lige har fået deres barn, og en veninde som også venter sig, det synes jeg også er lidt hårdt!

men satser da også på et den er der nu Tillyke med din graviditet, testede du på hjemmetest? og på hvilken ruge dag kunne du teste positivt?

Anmeld

26. april 2012

tarkoflen

Jeg sender masser af og positive tanker din vej, det kunne du vist godt bruge

Rigtig meget held og lykke

Anmeld

26. april 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Ja som overskriften siger, kender I så tanken om at hvis ikke dette forsøg man er igang med ikke lykkedes, så ved man slet ikke hvad man skal gøre!! Synes virkelig denne tanke er SÅ hård - hvorfor skal livet nogle gange føles så uretfærdigt.. 

JEG VIL HAVE EN POSITIV BP DENNE GANG

Beklager mit ynk, men synes virkelig det må være os i denne barnløsegruppen som står først i køen til at opnå en graviditet nu!

kender det godt.. men trøster mig med at være en super æg producent... efter udtagning og dyrkning i 2 cykluse.. blev det til 15 perfekte æg.. fik lagt 2 op i disse cyklusse og fik 11 på frys...

jeg ruger pt. på 2 fryseæg, har 6 på frys og 1 friskt forsøg tilbage.. så troen lever..

for os alle sammen...

Anmeld

26. april 2012

l.kjoeller

Kender godt følelsen. Skal nok lykkes for jer

Anmeld

27. april 2012

(august)

Håber at det lykkedes for jer.

Jeg kender det kun alt for godt. Jeg har selv været igennem 4 forsøg med friske æg og 3 med fryse æg (ICSI). Det lykkedes os i 7. ægoplægning selvom jeg havde testet hjemmefra (negativ) den dag jeg fik taget BP, så jeg var rigtig ked og skulle bare have det overstået. Da jeg så ringede senere på dagen for at få det kedelige svar igen igen...overraskede hun mig og sagde jeg havde nogle høje tal og ønskede mig tillykke med graviditeten. Det havde taget os 4 år alt i alt fra vi startede projekt baby til vi endelig sagde velkommen til vores lille datter.

Da vores datter var 8 mdr blev vi enige om bare at prøve selv for der går jo lang tid inden der sker noget og havde kontaktet hospitalet for at aftale tid til brug af vores fryse æg. Men men men der blev ikke brug for nogle æg i denne omgang, da vi klarede det selv.

Ved godt det er irriterende at høre og læse om, men det er skrevet som en opmuntring om at det nok skal lykkes.

Sender tanker til jer allesammen og håber det lykkes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.