jeg vil bare sige at medmindre du er 100% afklaret med det ene eller det andet, så kæmp for satan, kæmp med alt hvad du har for at få det til at køre som i gerne vil have det igen..
Jeg stod selv i en situation for lidt over et år siden der gjorde at min kæreste og jeg kom op at skændes som to idioter, og det endte faktisk med at han satte mig og min søn på gaden, det var jo hans hus så jeg kunne ikke gøre noget ved det..
Vi har siden begge haft andre kærester, vi har været sammen igen, vi har haft andre kærester igen, og ja nu er vi vidst bare komemt frem til at vi ikke kan undvære hinanden, og hvorfor skulle vi det?? vores kærlighed til hinanden er en helt anden end jeg nogensinde vil få med en anden partner, den er så stærk og anderledes end jeg nogensinde har oplevet med nogen anden mand.. Vi kender hinanden på godt og ondt, og vi har faktisk lært rigtig meget af hvad der skete dengang, vi harb egge haft tid og mulighed for at forbedre os, og ja der er sket rigtig mange forandringer ved os begge, vi er blevet ældre, vi har fået lov til at prøve at være alene (det var der ingen af os der sådan rigtig havde prøvet inden) vi har lært hvordan vi hver især reagerer i en voldsom situation, og vi har lært at vi måske bare skal lære at køle ned og lige få snakket om tingene inden vi skrider til yderligheder..
Så snak snak snak og kæmp lige det ekstra for det..
Vil sige at jeg er som din kæreste når det kommer til fødselsdage, jul osv men jeg går op i det for mit barns skyld efter han er blevet større.. så er sikker på din kæreste vender når der først er et barn..
Anmeld