Ikke god nok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg har valgt at være ano da jeg synes at det er flovt at føle som jeg gør

Vores barn som er født i slutningen af januar i år er fulkommen utrøstelig når far er på arbejde, der er gråd, tårer, skrig og begyndende opkastninger når det står på

Jeg kan slet ikke få guldklumpen til at falde til ro uanset hvad jeg gør, jeg har prøvet alt, virkeligt alt... vugge lige så stille, synge, gå rundt med guldklumpen, have guldklumpen til at ligge på min arm på maven, give et bad, tilbudt bryst og flaske, gået en tur med barnevognen

Lige så snart at far kommer hjem så stopper det hele for han skal bare være her så stopper gråden

Jeg ved efterhånden ikke hvad jeg skal gøre mere, h*n er virkelig ønskebarnet men jeg er begyndt at tænke at h*n ville være bedre tjent med kun at have sin far for jeg kan ikke give guldklumpen nok, jeg er ikke god nok til at give guldklumpen det h*n har brug for

Der er selvfølgelig andre der har haft det sådan her før mig men jeg kan bare ikke indrømme det over for nogle af dem jeg kender for som sagt så føler jeg at det er okay at have det sådan

Jeg ved ikke lige hvad jeg ville med det her andet end bare at komme ud med det for det fylder så meget i mit hovede

Men tak for at du/I gad at "høre" på mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Maise86

Åh stakkels dig

Jeg tænker om baby måske kan mærke du er nervøs eller ængstelig når du er alene? Altså at det måske er en ond cirkel i er kommet ind i?

Håber snart det vender!

Anmeld

26. april 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Æv det er hårdt. Måske dit barn simpelthen græder mere hos dig fordi det kender dig bedre og føler sig tryg?

Min søn har også haft far syge siden jul nu. Han er bare den bedste Ja, blandede følelser her, på den ene side er det jo fantastisk at det er lykkedes een at vælge en fantastisk far til sit barn, sikke en gave! Men det er da også lidt hårdt sommetider at det altid er farmand han vil op til..

Fat mod, du gør helt sikkert et fantastisk arbejde!

Anmeld

26. april 2012

modesty

Fuck, hvor må det være hårdt. Jeg kan ikke give dig nogen trøst andet end at sige: Det er en fase! Det skal nok gå over!

Kram. 

Anmeld

26. april 2012

Sujan

Tænker også at den lille kan mærke at du stresser/er nervøs når du er alene.
Snak evt. Med SP om det.. hun kender sikkert ligende situationer og kan give dig gode råd og trøst

Anmeld

26. april 2012

tarkoflen

Puha det lyder ikke sjovt! Men jeg er helt sikker på, at det ikke er fordi du er en dårlig mor

Kan det være, at du og baby er kommet ind i en ond cirkel, hvor du ikke synes du er god nok, og det kan baby måske mærke, og derfor græder h*n?

Håber du snart får ro på, og finder ud af, at du også sagtens kan trøste baby! Gør din kæreste noget anderledes end dig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.