Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lone Jakobsen skriver: held og lykke med det. har selv overvejet det. så er meget nysgerrig efter at høre hvordan det kommer til at gå.
held og lykke med det.
har selv overvejet det. så er meget nysgerrig efter at høre hvordan det kommer til at gå.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
wamse skriver: Så er det i morgen jeg skal i fukd narkose, og skal ind og steriliseres Men har godt nok en smule sommerfugle i maven, både for at skulle i fuld narkose, men også omkring forløbet bagefter.Så kryds lige fingre for, at alt går som det skal både under og efter operationen
Så er det i morgen jeg skal i fukd narkose, og skal ind og steriliseres Men har godt nok en smule sommerfugle i maven, både for at skulle i fuld narkose, men også omkring forløbet bagefter.Så kryds lige fingre for, at alt går som det skal både under og efter operationen
Krydser alt jeg har lært
Jonatansmor skriver: Krydser alt jeg har lært
self. går alt godt søde, der må da slet ikke ske dig noget
sender dig en masse krammer og tanker og håber du har det godt bagefter
B&J skriver: self. går alt godt søde, der må da slet ikke ske dig noget sender dig en masse krammer og tanker og håber du har det godt bagefter
wamse skriver: Åh 1000 tak søde
Åh 1000 tak søde
wamse skriver: Så er jeg hjemme igen efter en velendt operation Alt gik som det skulle, og jeg skal bare bruge weekenden på at komme mig
Så er jeg hjemme igen efter en velendt operation Alt gik som det skulle, og jeg skal bare bruge weekenden på at komme mig
Super at det gik godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128