Afføring hvor tit??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. april 2012

Anonym trådstarter

Hvor tit har jeres børn på 2 år afføring???

Min dagpleje mor sagde idag, at hun synes vi skulle få M tjekket til 2 års undersøgelse.. Hun var bange for at hun fejler noget, da hun sagtens kan ha afføring op mod 5-6 gange om dagen..

Jeg er bare så bange for at hun fejler noget slemt.. Hun har hele hendes liv haft afføring tit, så der er egentlig ikke noget nyt i det, men dp synes åbenbart at det skal være mindre..

Hva tænker i piger??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

B&J

jeg ved faktisk ikke hvad der er alm men her hjemme er det mellem 1-3 gange om dage

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg ved faktisk ikke hvad der er alm men her hjemme er det mellem 1-3 gange om dage

Tak for dit svar.. Ja må jo sige at din søn ikke laver meget i forhold til min pige..

Anmeld

26. april 2012

B&J

Anonym skriver:

Tak for dit svar.. Ja må jo sige at din søn ikke laver meget i forhold til min pige..

ne det kan han bestemt ikke

håber ikke der er noget ivejen med jeres lille pige

Anmeld

26. april 2012

Mor til L&S

Anonym skriver:

Hvor tit har jeres børn på 2 år afføring???

Min dagpleje mor sagde idag, at hun synes vi skulle få M tjekket til 2 års undersøgelse.. Hun var bange for at hun fejler noget, da hun sagtens kan ha afføring op mod 5-6 gange om dagen..

Jeg er bare så bange for at hun fejler noget slemt.. Hun har hele hendes liv haft afføring tit, så der er egentlig ikke noget nyt i det, men dp synes åbenbart at det skal være mindre..

Hva tænker i piger??

Min datter på 2 har ca 1 gang om dagen, nogen gange 2 og enkelte dage ingenting...

Anmeld

26. april 2012

foto på lærred

1-2 gange pr dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.