Søger: Holly's body's, trøjer og bukser :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
27. april 2012

malo

AnnaKJ skriver:

Hej med jer

Ville høre om der er nogen der ligger inde med Holly's body's og bukser - i str. 56-68 til en pige  

Har lidt Hollys, bl.a to par strømpebukser sorte med grå kløvere. (De hedder 3-6 måneder i størrelsen) de er gode, men brugte. Har også en helt ny hvid body (aldrig brugt) med guldkløvere str. 68. Har også andre Hollysbodyer liggende, kan bare ikke huske størrelserne i hovedet. Sig til hvis jeg skal kravle i gemmerne og tage nogle billeder, det er "slå om" versionen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

AnnaK89

malo skriver:

Har lidt Hollys, bl.a to par strømpebukser sorte med grå kløvere. (De hedder 3-6 måneder i størrelsen) de er gode, men brugte. Har også en helt ny hvid body (aldrig brugt) med guldkløvere str. 68. Har også andre Hollysbodyer liggende, kan bare ikke huske størrelserne i hovedet. Sig til hvis jeg skal kravle i gemmerne og tage nogle billeder, det er "slå om" versionen.

Hej

Tak for buddet

Er de alle "slå om" bodys? Dem er jeg nemlig ikke helt tosset med 

Strømpebukser her vi i massevis

Anmeld

27. april 2012

malo

AnnaKJ skriver:

Hej

Tak for buddet

Er de alle "slå om" bodys? Dem er jeg nemlig ikke helt tosset med 

Strømpebukser her vi i massevis

Den hvide med guldkløvere er ikke, men de fleste af de andre er

Anmeld

28. april 2012

th

AnnaKJ skriver:

Hej med jer

Ville høre om der er nogen der ligger inde med Holly's body's og bukser - i str. 56-68 til en pige  

jeg har disse 2 begge i 62. de er brugt 1 gang hver da vi har en dreng og jeg synes han lignede en pige i det.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. april 2012

StineL

AnnaKJ skriver:

Hej med jer

Har en hvid Holly t-shirt med grå kløver under denne annonce

https://www.baby.dk/debat/171698pi1/toej--drenge/01 -aar-goer-et-kup-drengetoej-samt-unisex-str--6880. aspx#GoToMessage

Anmeld

17. maj 2012

Rsa

Hvad tænker du af pris for den?

Hej hardalet ikke fået notifikation på, at du har responderet hvis du stadig er interesseret, så tænker jeg 30 kr for blusen. DeN er afbilledet i en af mine gamle salgstråde her:

https://www.baby.dk/debat/131817pi1/toej--piger/laekkert-og-super-billigt-toej-str-5668.aspx

Anmeld

18. maj 2012

Krussedulle

AnnaKJ skriver:

Hej med jer

Jeg har et par bukser i hvid med beige kløver og en body i hvid, dog med små mørkeblå kløver. bodyen er med snore, hvilket gør den lidt piget syntes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.