indret det lille bitte kontor....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.280 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. april 2012

Mussen2

jeg skal have indretttet et repos til en fornuftig hjemmearbejdsplads og opbevaring af ringbind mm.

e der nogen derude der har en geniakl løsning

for at give en ide om den lille plads, så e der ca. 1 m at gøre med i længden til et bord.

jeg tænker noget med at finde et bord der kan trækkes ud, så der er længere når det tages i brug

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

banana3

Mussen2 skriver:

jeg skal have indretttet et repos til en fornuftig hjemmearbejdsplads og opbevaring af ringbind mm.

e der nogen derude der har en geniakl løsning

for at give en ide om den lille plads, så e der ca. 1 m at gøre med i længden til et bord.

jeg tænker noget med at finde et bord der kan trækkes ud, så der er længere når det tages i brug

Må vi se billeder af rummet  

Anmeld

26. april 2012

Mussen2

banana3 skriver:

Må vi se billeder af rummet  

det er desværre ikke engang et rum men et lille bitte repos på ca en kvadramteter. jeg kan af en aller anden grund ikke ligge billeder op fra min ipad. hvorfor ved jeg ikke. 

Anmeld

26. april 2012

banana3

Mussen2 skriver:

det er desværre ikke engang et rum men et lille bitte repos på ca en kvadramteter. jeg kan af en aller anden grund ikke ligge billeder op fra min ipad. hvorfor ved jeg ikke. 

okay, jeg ved nemlig ikke helt hvordan sådan et rum ser ud, er det et åbent rum, eller er det et rum et bestemt sted i huset 

Anmeld

26. april 2012

Mussen2

banana3 skriver:

okay, jeg ved nemlig ikke helt hvordan sådan et rum ser ud, er det et åbent rum, eller er det et rum et bestemt sted i huset 

det er ved topppen af en trappe, hvor der ligesom ofte er en lille plads eller afsats hvis du forstår. så det er åbent mod trappeopgangen.

Anmeld

26. april 2012

serinasmor

Hmm .. har du væg plads ?

Jeg tror jeg ville se på væghængte pusleborde .. hvis der findes nogen uden høje kanter ... hænge det i siddehøjde og benytte det som bord .. så ville jeg nok købe skoreoler der kan stables ( vi har nogen fra jysk ) til ringbind ..

Anmeld

26. april 2012

Mussen2

serinasmor skriver:

Hmm .. har du væg plads ?

Jeg tror jeg ville se på væghængte pusleborde .. hvis der findes nogen uden høje kanter ... hænge det i siddehøjde og benytte det som bord .. så ville jeg nok købe skoreoler der kan stables ( vi har nogen fra jysk ) til ringbind ..

en enkelt væg, som dog begrænses da man skal kunne komme ind og ud fra bordet. hvad er det for skoreoler. det lyder smart

Anmeld

26. april 2012

Mussen2

Stumpen skriver:

Her er et forslag fra Ikea

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/categories/departments/workspaces/tools/workspaces_rooms_ideas/

havde ellers kigget ale borde hos ikea, men ikke st de inspirationssider. det gav mig gode ideer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.