Babyklar skriver:
han er 1år og 14dage ca .. ??
jeg var ved gæste læge igår og fik intet ud af det .. selvom min dreng er utrøstlig , hoster, til tider slim med op. røde kinder og feber af og til..
Okay, men hvis du tænker på hvorfor han ikke er blevet sendt videre til en børneafd? Så er det fordi, at det er en virus og ikke en der kan behandles og fordi det er normalt, at når børnene er over 1 år, så skal de blot holdes hjemme og behandles som man ellers ville gøre når de har feber.
Mange gange når børnene bliver indlagt for RS-virus, så det er fordi at de er under 6 mdr eller har nogle særlige behov som der skal tages hensyn til.
Vores datter er multihandicappet, så hendes imunforsvar er rigtig skidt og hun bliver ekstremt dårlig lige så snart hun er syg. Derfor foregår alt på sygehuset for os.
Men hvis hans vejrtrækning påvirkes, så ville jeg henvende mig til lægen igen, med henblik på at blive indlagt, for så er det et klar tegn på, at virussen har godt fat.
Og så skal han måske have en smule ilt eller en forstøver maske med noget ventoline/saltvand, til at løsne slimen.
Anmeld