Vi har nu fået afvide hvem vores DP'mor bliver, da Caia skal starte dp her den 1/6.
Men f***ck det bliver stresset.. Vi har behov for en lang åbnings tid da vi begge har rimeligt sent fri fra arbejde. Men det er bare ikke nemt at få
så det bedtse de kunne gøre er at finde en som ligger 20 min gang fra hvor vi bor i MODSATTE retning den vej vi skal for at komme på arbejde. så vi får bare nogle rigtig stressende dage så jeg starter arbjede igen
øv øv øv. Vi arbejder fra 8 -16 (onsdag til 16:30 og så fredag kun til 15:30)
men vores hentningstider hedder 16:30 (og onsdag hedder 16:45 og fredag er 15:30)
Så det vil sige jeg har 30 min til at GÅ næsten 2 km (OP af bakke) og så skal man jo også lige have snakket lidt om hvordan dagen den er gået og alt det der..jah og så er der jo onsdag der har jeg kun 15 min til at nå det fordi der har jeg senere fri.
Ihh jeg er sååå ked af det.. Jeg ved der ligger nogle DP'er lige rundt om hjørnet.. ville give en HALV arm for at få en plads der i stedet for.. Jeg har tænkt mig at ringe og hører om hvis jeg nu kan arbejde "flex" i stedte om de så ikke er en plads der i stedet for..
Og så lige for at sætte prikken over i'et, så er vores DP ryger.. jeg havde virkelig håbet vi kunne få en ikke ryger.
Nå det var dagen sure opstød herfra.. Nu vil jeg tage i Mødregruppe og hygge mig (og måske også lige ynke lidt der)

Anmeld