Hvad ville I gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. april 2012

Nea85

Hej med jer

Min dejlige datter fylder 1 år på tirsdag, og det vil vi selvfølgelig gerne fejre. Jeg kunne godt tænke mig at vække hende med flag, sang og gaver

Problemet er, at min kæreste allerede møder på arbejde kl. 6, og hvis han skal være med, skal vi allerede vække hende kl. 5 (hun sover normalt fra 19-20 stykker til 6-7-tiden), men jeg går hjemme, så hun har rige muligheder for at sove bagefter, hvis hun har behov for det.
Hvad siger I, er det for tidligt at vække hende?
Skal vi hellere vente til om eftermiddagen ved 16-17-tiden, hvor min kæreste er hjemme igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Tin

Profilbillede for Tin
Nea85 skriver:

Hej med jer

Min dejlige datter fylder 1 år på tirsdag, og det vil vi selvfølgelig gerne fejre. Jeg kunne godt tænke mig at vække hende med flag, sang og gaver

Problemet er, at min kæreste allerede møder på arbejde kl. 6, og hvis han skal være med, skal vi allerede vække hende kl. 5 (hun sover normalt fra 19-20 stykker til 6-7-tiden), men jeg går hjemme, så hun har rige muligheder for at sove bagefter, hvis hun har behov for det.
Hvad siger I, er det for tidligt at vække hende?
Skal vi hellere vente til om eftermiddagen ved 16-17-tiden, hvor min kæreste er hjemme igen?

Jeg ville ikke vække hende om morgenen når hun er så lille. Men istedet synge og hygge lidt når hun vågner, og så fejre hende rigtig når farmand er hjemme igen

Og stort tillykke med hende.

Anmeld

26. april 2012

Valle81

Jeg ville helt klart vente til om eftermiddagen:0) Så ville jeg dække fint bord og sætte pakker på bordet og overraske med det, når i kommer hjem fra DP/VS:0)

Anmeld

26. april 2012

Nea85

Mange tak for jeres svar

Jeg tror også, det ender med, at vi først fejrer hende om eftermiddagen

Anmeld

26. april 2012

Nadia&Daniel

Tin skriver:

Jeg ville ikke vække hende om morgenen når hun er så lille. Men istedet synge og hygge lidt når hun vågner, og så fejre hende rigtig når farmand er hjemme igen

Og stort tillykke med hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.