Mad med på tur .. ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. april 2012

HeidiØ

Okay, det slog mig lige jeg aldrig har været afsted med William ved frokosttid når han ik bare får mælk længere

Skal til Bruuns med min mor og søster, vi skal ha frokost derinde.. det skal William da osse.. hvad gjorde I?? Han er 7½ mdr, spiser som regel grød eller mos til frokost....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

maryjane

Vi har bare brugt den nemme løsning med pulvergrød, og mos fra glas når vi er ude Så fandt vi bare en mikrobølgeovn 

Anmeld

26. april 2012

serinasmor

Jeg tog pulver eller glas mad med .. jeg gætter på i skal på café .. de fleste steder kan man sagtens få lidt kogende vand eller varmet glasmad

Anmeld

26. april 2012

HeidiØ

maryjane skriver:

Vi har bare brugt den nemme løsning med pulvergrød, og mos fra glas når vi er ude Så fandt vi bare en mikrobølgeovn 

Tog du pulver med og blandede det derude så, eller hjemmefra?

Anmeld

26. april 2012

HeidiØ

serinasmor skriver:

Jeg tog pulver eller glas mad med .. jeg gætter på i skal på café .. de fleste steder kan man sagtens få lidt kogende vand eller varmet glasmad

Ja, det har du ret i! Det har de jo nok alle steder!

Anmeld

26. april 2012

maryjane

HeidiØ skriver:

Tog du pulver med og blandede det derude så, eller hjemmefra?

Tog pulver med og fik fat i noget vand det hvor vi var

Anmeld

26. april 2012

HeidiØ

maryjane skriver:

Tog pulver med og fik fat i noget vand det hvor vi var

SUper! Tak for svar!

Anmeld

26. april 2012

Lusi

HeidiØ skriver:

Okay, det slog mig lige jeg aldrig har været afsted med William ved frokosttid når han ik bare får mælk længere

Skal til Bruuns med min mor og søster, vi skal ha frokost derinde.. det skal William da osse.. hvad gjorde I?? Han er 7½ mdr, spiser som regel grød eller mos til frokost....

Hvis ik jeg havde mos på glas med, tog jeg kogt vand i en flaske og pulver i en bøtte og blandede det, når jeg skulle bruge det.. Vandet var stadig varmt, for vidste jo sådan ca. Hvornår han var sulten, så varmede flasken derefter og pakkede den ind

Anmeld

26. april 2012

HeidiØ

Lykke86 skriver:

Hvis ik jeg havde mos på glas med, tog jeg kogt vand i en flaske og pulver i en bøtte og blandede det, når jeg skulle bruge det.. Vandet var stadig varmt, for vidste jo sådan ca. Hvornår han var sulten, så varmede flasken derefter og pakkede den ind

Ej, det var da også en god ide! Måske man sku ha termo'en i brug

Anmeld

26. april 2012

AnnaK89

Fejl - læste forkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.