Frivilligt arbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. april 2012

A&F

Jeg har tilmeldt mig noget frivilligt arbejde med flygtninge, og må indrømme at jeg er lidt nervøs , men utrolig spændt på at være en støtte i deres liv . Hvordan tacklede i jeres rolle som frivillig? Og har I nogle råd med på vejen? På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

ledermus

A&F skriver:

Jeg har tilmeldt mig noget frivilligt arbejde med flygtninge, og må indrømme at jeg er lidt nervøs , men utrolig spændt på at være en støtte i deres liv . Hvordan tacklede i jeres rolle som frivillig? Og har I nogle råd med på vejen? På forhånd tak

Har ikke arbejdet som frivillig men synes det er kanon du hr tilmeldt dig til det 

Har tit haft overvejet det og synes ikke jeg pt har tid til det men synes det er godt der er mennesker som dig der vil hjælpe andre 

Anmeld

26. april 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mashallah hvor er det godt, du vil være frivillig

Jeg har ikke nogen råd, da jeg ikke selv er begyndt endnu, men regner med at skulle begynde med lektiehjælp til flygtninge/indvandrere via røde kors til efteråret.

Du må meget gerne holde mig opdateret om, hvordan det er, og hvis du har nogle råd, når du er begyndt

Anmeld

26. april 2012

A&F

ledermus skriver:

Har ikke arbejdet som frivillig men synes det er kanon du hr tilmeldt dig til det 

Har tit haft overvejet det og synes ikke jeg pt har tid til det men synes det er godt der er mennesker som dig der vil hjælpe andre 

Har længe haft lyst til at være frivillig. Har heller ikke haft tid til det. Men nu skal det være. 1-2 gange i md er fint for mig. Tak ven

Anmeld

26. april 2012

A&F

PT skriver:

Mashallah hvor er det godt, du vil være frivillig

Jeg har ikke nogen råd, da jeg ikke selv er begyndt endnu, men regner med at skulle begynde med lektiehjælp til flygtninge/indvandrere via røde kors til efteråret.

Du må meget gerne holde mig opdateret om, hvordan det er, og hvis du har nogle råd, når du er begyndt

Tak søde. Det lyder også spændende . Havde også overvejet lektiehjælp mm. Vil med glæde dele ud af min erfaring, når det er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.