Er pis ligeglad :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. april 2012

Isaac's mor

Kan huske i starten af graviditeten, jeg var simpelthen SÅ bange for at tage på, eller rettere tage for meget på.. Passede på med ikk at spise for meget af det usunde, ligegyldigt hvor meget jeg havde lyst!

Men nu, er i 33+5... Jeg er blevet ligeglad! Jeg er så træt af at være gravid, synes sgu det er mega hårdt, så jeg trøster mig med usunde ting! Min lille glæde i hverdagen!

Idag spiste jeg en hel marabou daim chokolade plade... Og jeg har ikk engang dårlig samvittighed!!!

Ved ikk lige helt hvor jeg ville hen med denne debat, jow! Sig det er ok og jeg gerne må, så blir jeg gla

(Ved jo godt man især skal passe på til sidst, men gider ikke passe på mere, vil udnytte den sidste tid så meget som overhovedet muligt!!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Mira0911

Det ville da være dejligt hvis man selv kunne bestemme vægten i en graviditet.... Det er bestemt ikke muligt... 

I min første graviditet tog jeg 18 kg på... 

I min anden graviditet tog jeg 30 kg, det er sq meget...  Også selvom jeg led af kvalme og opkast fra start og helt frem til fødslen... 

Anmeld

25. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er helt ok, så længe du selv har det godt med det! Vh stine

Anmeld

25. april 2012

Neel13

Kende det spiste næsten en hel gulerods kage idag. Og i starten spiste jeg nærmest intet

Anmeld

26. april 2012

Koen.

Sådan har jeg haft det i begge graviditeter første gang tog jwg 26 kg på og denne gang er jeg 37+5 og vægten siger næsten +13 kg, men hvad det går jo nok

Anmeld

26. april 2012

Silas&Mille

Sophie.Hammershøy skriver:

Kan huske i starten af graviditeten, jeg var simpelthen SÅ bange for at tage på, eller rettere tage for meget på.. Passede på med ikk at spise for meget af det usunde, ligegyldigt hvor meget jeg havde lyst!

Men nu, er i 33+5... Jeg er blevet ligeglad! Jeg er så træt af at være gravid, synes sgu det er mega hårdt, så jeg trøster mig med usunde ting! Min lille glæde i hverdagen!

Idag spiste jeg en hel marabou daim chokolade plade... Og jeg har ikk engang dårlig samvittighed!!!

Ved ikk lige helt hvor jeg ville hen med denne debat, jow! Sig det er ok og jeg gerne må, så blir jeg gla

(Ved jo godt man især skal passe på til sidst, men gider ikke passe på mere, vil udnytte den sidste tid så meget som overhovedet muligt!!)

Hehe... SÅDAN!!!

Jeg havde det sådan fra start til slut.
Jeg er gravid, så jeg spiser hvad jeg har lyst til

1. graviditet : +10kg
2. graviditet : +5kg

Man skal heller ikke have dårlig samvittighed over at spise en plade chokolade når man er gravid, bare man ikke gør det hver dag 

Anmeld

26. april 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Sådan havde jeg det også i min graviditet.

Jeg har dog fortrudt det virkelig meget, fordi min krop ikke kunne klare at tage så meget på så hurtigt. Men jeg var også MEGET slank inden.

Det er jeg ikke mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.