Job når på barsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

788 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. april 2012

Camulla

Ja, må man have et arbejde når man er på barsel?

Her tænker jeg et vikararbejde; aften og weekender...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Camulla

Ingen der ved noget om dette?

Anmeld

26. april 2012

anynom

Du må kun arbejde frivilligt - altså gratis.

Anmeld

26. april 2012

Valle81

Nej det må du ikke

Anmeld

26. april 2012

Valle81

Nej det må du ikke når man er på barsel står man ikke til rådighed på arbejdsmarkedet

Anmeld

26. april 2012

Camulla

Hmm... Det var ærgeligt Kunne jo pynte på CV'et til når barslen er slut og man virkelig skal ud at søge... Der er jo virkelig ikke meget at søge  

Anmeld

26. april 2012

ønskebørn74

Camulla skriver:

Ja, må man have et arbejde når man er på barsel?

Her tænker jeg et vikararbejde; aften og weekender...

Du mister retten til din barsel og skal betale pengene tilbage... Min mor knaldede en af sine ansatte for det...

Anmeld

26. april 2012

Camulla

ønskebarn74 skriver:

Du mister retten til din barsel og skal betale pengene tilbage... Min mor knaldede en af sine ansatte for det...

Ja, det går jo ikke... Øv øv Man kan ikke bare modregne lønnen i barselsdagpengene?? Det er jo ikke fordi jeg vil snyde eller bare tjæne penge. Jeg vil gerne have erfaringen og så har jeg noget at skrive på CV'et... Kunne også sagtens gøre det gratis, men det virker så desperat eller... jeg ved ikke...?

Anmeld

26. april 2012

ønskebørn74

Camulla skriver:

Ja, det går jo ikke... Øv øv Man kan ikke bare modregne lønnen i barselsdagpengene?? Det er jo ikke fordi jeg vil snyde eller bare tjæne penge. Jeg vil gerne have erfaringen og så har jeg noget at skrive på CV'et... Kunne også sagtens gøre det gratis, men det virker så desperat eller... jeg ved ikke...?

Nej, din barsel stopper når du får job... Men du kan efter barsel søge en praktikplads og lade firmaet se dig an.. Der er mange der får job sådan efter en måneds praktik..

Anmeld

26. april 2012

Camulla

ønskebarn74 skriver:

Nej, din barsel stopper når du får job... Men du kan efter barsel søge en praktikplads og lade firmaet se dig an.. Der er mange der får job sådan efter en måneds praktik..

En praktikplads? Jamen, jeg har jo været i praktik under udannelse... Tror kun de har studerende som praktikanter. Jeg er pædagog og det er et opholdssted for anbragte børn og unge, som søger vikarer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.