Nu er det altså ved at være nervepirrende....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.176 visninger
37 svar
0 synes godt om
25. april 2012

metski83

Nu er vi ved at være ved dagen, hvor jeg forhåbenlig ikke får min mens. Den skulle komme imorgen torsdag/fredag

Det er jo som sådan, som det plejer at være hver måned, men denne gang er det dog lidt anderledes.

For igår var jeg til gynækolog, som scannede mig indeni, pga smerter i underlivet. Han sagde det jo kunne være fordi jeg var gravid, men at en scanning ikke kunne vise det så tidligt.

Pludselig siger han at slimhinden i livmoderen var tykkere end normalt, og det lignede der var noget der inde... Der var jeg ved at tude.

Dog sagde han også, at det ved mine ene æggestok, kunne ligne jeg snart skulle have mens måske.

Pu ha, håber det første er det mest rigtige og at jeg i starten af næste uge kan teste positiv.

Please kryds fingre for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

UngFar

<>[Besked slettet af Baby.dk]

Anmeld

25. april 2012

metski83

UngFar skriver:

Vi krydser finger

Tusinde tak for det

Anmeld

25. april 2012

l.kjoeller

metski83 skriver:

Nu er vi ved at være ved dagen, hvor jeg forhåbenlig ikke får min mens. Den skulle komme imorgen torsdag/fredag

Det er jo som sådan, som det plejer at være hver måned, men denne gang er det dog lidt anderledes.

For igår var jeg til gynækolog, som scannede mig indeni, pga smerter i underlivet. Han sagde det jo kunne være fordi jeg var gravid, men at en scanning ikke kunne vise det så tidligt.

Pludselig siger han at slimhinden i livmoderen var tykkere end normalt, og det lignede der var noget der inde... Der var jeg ved at tude.

Dog sagde han også, at det ved mine ene æggestok, kunne ligne jeg snart skulle have mens måske.

Pu ha, håber det første er det mest rigtige og at jeg i starten af næste uge kan teste positiv.

Please kryds fingre for mig

jeg krydser ógså alt hvad krydses kan . jeg har begge graviditeter haft smerter i underlivet så håber håber håber du får 2 streger

Anmeld

25. april 2012

metski83

l.kjoeller skriver:

jeg krydser ógså alt hvad krydses kan . jeg har begge graviditeter haft smerter i underlivet så håber håber håber du får 2 streger

Tusinde tak skal du have

Håber også inderligt at det nu er min tur.

Sagde ellers til gynækologen, at jeg da ikke troede man kunne have så ondt i underlivet når man blev gravid. Så sagde han til mig, det ved du jo ikke, du har jo ikke været gravid før. Det har han jo så ret i, og håber han har ret.

Anmeld

25. april 2012

tarkoflen

Jeg og hepper så meget på jer

Anmeld

25. april 2012

l.kjoeller

metski83 skriver:

Tusinde tak skal du have

Håber også inderligt at det nu er min tur.

Sagde ellers til gynækologen, at jeg da ikke troede man kunne have så ondt i underlivet når man blev gravid. Så sagde han til mig, det ved du jo ikke, du har jo ikke været gravid før. Det har han jo så ret i, og håber han har ret.

de troede jeg var gravid uden for livmoderen fordi det gjorde så ondt men var jeg heldigvis ikke. 5+5 kunne de se blommesækken og 7+0 bankede hjertet

Anmeld

25. april 2012

metski83

l.kjoeller skriver:

de troede jeg var gravid uden for livmoderen fordi det gjorde så ondt men var jeg heldigvis ikke. 5+5 kunne de se blommesækken og 7+0 bankede hjertet

Den tanke har jeg også haft, om det kunne være det. Men intet var unormalt.

Hvor længe havde du så de "ekstreme" smerter ?

Anmeld

25. april 2012

metski83

tarkoflen skriver:

Jeg og hepper så meget på jer

Tusinde tak, det er sødt af dig og rigtig dejligt

Anmeld

25. april 2012

l.kjoeller

metski83 skriver:

GGi

Den tanke har jeg også haft, om det kunne være det. Men intet var unormalt.

Hvor længe havde du så de "ekstreme" smerter ?

Gik over efter uge 5 heldigvis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.