Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja simpelt spørgsmål..
Jeg kan ikke blive enig med mig selv om hvad JEG synes lyder bedst og er nemmest at sige..
Hvad synes DU lyder bedst?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg synes, de begge er svære at udtale.
JeNoVa skriver: Jeg synes, de begge er svære at udtale.
Iih.. Men det er de navne hun skal have..
Grønborg er mit mellemnavn og sandfeld er tradition ( som pigerne i min kærestes familie får) og Palm er min kærestes efternavn..
Emily2012<3 skriver: Ja simpelt spørgsmål.. Jeg kan ikke blive enig med mig selv om hvad JEG synes lyder bedst og er nemmest at sige.. Hvad synes DU lyder bedst?
Jeg har stemt Sandfeld Grønborg Palm, men man skal holde tungen lige i munden, for det er ikke det nemmeste efternavn at udtale
K&S skriver: Jeg har stemt Sandfeld Grønborg Palm, men man skal holde tungen lige i munden, for det er ikke det nemmeste efternavn at udtale
Jaa.. Hihi.. Jeg synes også selv det er svært..
Men kæresten mener det skal være Sandfeld Grønborg Palm..
Men jeg er ikke selv sikker.. Haha..
Emily2012<3 skriver: Jaa.. Hihi.. Jeg synes også selv det er svært.. Men kæresten mener det skal være Sandfeld Grønborg Palm.. Men jeg er ikke selv sikker.. Haha..
Jeg er enig men din kæreste - jeg synes Sandfeld Palm er svært at sige lige efter hinanden
K&S skriver: Jeg er enig men din kæreste - jeg synes Sandfeld Palm er svært at sige lige efter hinanden
Jeg tror nu også det bliver Sandfeld Grønborg Palm..
Jeg føler mig bare usikker på det.. Og om det bliver for svært at sige..
Har stemt Sandfeld Grønborg Palm.
Grønborg Sandfeld Palm!
Nr 1 synes dog begge er lidt sværer for tungen hihi men helt klart nummer 1
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128