indlagt siden torsdag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
1 svar
0 synes godt om
25. april 2012

Bassemor<3

Hejsa alle ! 

i får lige en lille update. jeg blev indlagt med anton torsdag den 19 fordi han havde feber. det viste sig at være nyrebækken betændelse  de har så efter utallige blodprøver og blærepunktur og ultralyd kommet frem til at min lille basse har urinvejsrefluks  Så han skal have antibiotika en gang om dagen til han er 6 måneder 

Det har godt nok været hårdt at være indlagt så længe når min lille basse havde det så dårligt, og alle de gange han er blevet stukket  han er gul og blå i albuehulerne og på begge fødder og hænder 

MEN nu er vi hjemme igen og min basse har det meget bedre ! 

Nogen der har børn med urinvejsrefluks som vil fortælle mig lidt om det ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Mamalou

Antonsmor <3 skriver:

Hejsa alle ! 

i får lige en lille update. jeg blev indlagt med anton torsdag den 19 fordi han havde feber. det viste sig at være nyrebækken betændelse  de har så efter utallige blodprøver og blærepunktur og ultralyd kommet frem til at min lille basse har urinvejsrefluks  Så han skal have antibiotika en gang om dagen til han er 6 måneder 

Det har godt nok været hårdt at være indlagt så længe når min lille basse havde det så dårligt, og alle de gange han er blevet stukket  han er gul og blå i albuehulerne og på begge fødder og hænder 

MEN nu er vi hjemme igen og min basse har det meget bedre ! 

Nogen der har børn med urinvejsrefluks som vil fortælle mig lidt om det ? 

Jeg kender ingenting til urinvejsrefluks, men jeg kan sætte mig ind i, at det må være en hård omgang for ham - og jer! Bette pus da.

Dejligt at det går bedre. Rigtig god bedring med ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.