øjenbetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. april 2012

roenlund

så har min lillemand fået øjenbetændelse for første gang, det startede i søndags og vi fik fra vagtlægen noget at dryppe med og regnede så med at det ville blive bedre ret hurtigt, men det er næsten blevet værre. så i morges ringede vi til lægen igen og Han spurgte om hans øjne er røde, hvilket de ik var i morges, så vi skulle bare dryppe videre... nu synes jeg så det er værre igen og hans øjne er røde...
hvad skal jeg gøre, ringe til lægen igen? vente og se? har i nogen tips så jeg Ian hjælpe liam, for lige nu har Han konstant tårer løbende ned af kinderne og vi må tørre hele tiden... undskyld opsætning er på fra tlf.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Tullemor

Det bedste råd jeg kan give dig er at duppe/vaske øjnene med kold kamille the - det tager det værste "snask"

og så ringe til lægen igen i morgen tidlig og be om at blive set på - det kan være at det er en anden form for øjendråber der skal til

Anmeld

25. april 2012

roenlund

Tullemor skriver:

Det bedste råd jeg kan give dig er at duppe/vaske øjnene med kold kamille the - det tager det værste "snask"

og så ringe til lægen igen i morgen tidlig og be om at blive set på - det kan være at det er en anden form for øjendråber der skal til

jeg vil prøve med kamille og se om det hjælper...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.