Nu har jeg jo været her inde i noget tid efterhånden men har hvis ikke fået præsenteret os endnu, så den får i her

Jeg hedder Pernille, jeg er 24år uddannet pædagogisk assistent og gift med min dejlige mand som jeg har været sammen med i 9år til sommer yep 9 år den er god nok(gift i 1).. Vi købte vores fælles hjem for 6år siden og det sku bare lidt ha en kærlighånd og en klat maling eller det var i hvert fald planen men det endte så med at vi renoverede hele huset

Vi sku ikke ha børn før det var færdigt, for når børnene kommer skal der være al den tid i verden til dem, men ligepludseligt fik vi travlt for jeg var gravid med det lille vidunder og vi havde et halvt hus der ikke var færdigt så venner og familie troppede op og hjalp os sååå meget, er dem alle evigt taknemlig.. og 1½månede før jeg fødte var huset færdigt, jubii. Så var der ro og lille Laura kunne komme ud til mor og far..
Min graviditet var ikke nem, ganske få dage efter NF kørte jeg galt (var alene i bilen) jeg fik en hegns pæl i maven og troede det var slut og at der ingen baby var men efter et par dage på sygehuset til obs viste det sig at hun var en figter

Da vi nåede uge 19 ville damen ud, arh men altså jeg randte rundt på arbejde og syntes da det gjorde noget ondt men det måtte vel gå væk, men nej det blev værre så måtte på fg til et lille tjek og den var go nok forkortet livmoderhals og sivende fostervang

Det endte med sygemelding resten af graviditeten og aflastning i en månede

Og da vi så når termin og har døjet med alt det her + bl så vil hun skisme ikke ud, hun er og bliver en stædig dame..
Igår blev hun 7måneder, åh sikke en stor pige

Hun smelter hvores hjerter dagligt med hendes skønne smil, våde kys og glade lyde, hun er det bedste der er sket i vores liv

Hun øver sig på livet løs i at finde ud af hvordan man kravler men hun vil nu hellere gå hvis hun fik lov

Hun har temperament for to (efter faderen

) men hun er nu altid glad så når hun endelig er sur så ska hun os ha lov til det.. Ja det blev noget langt noget men så ved i lidt om mig/os

Billede 1 Laura er 1dag gammel
Billede 2 Lauras 1 jul
Billede Laura og jeg på hendes dåbsdag
Billede 3 lauras barnedåb
Billede 4 Laura i haven
Billede 5 Fashion Laura
Billede 6 Laura gynger