yay... - muliti-tasking!! :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
17 svar
0 synes godt om
25. april 2012

celkt

jeg styrer for vildt..

Jeg har siden jeg kom hjem med ungerne kl 3 nået at samle en katte hømhøm op fra mit guldtæppe(første gang det er sket siden katten kom til for et år siden...  .. ), afrime min fryser og vaske hele køle/fryse-søjlen af, lave aftensmad, bade ida, snakke over hækken med to naboer, samle en hel pakke bleer op, som ida havde spredt ud over huset, samt løbende rende til og fra og opdatere min nye computer... Er jeg lige sej, hva?!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Anja.t

Jeg synes at du er super sej!!

Anmeld

26. april 2012

Nessie

Super sej

Kan du ikke komme hjem og multitaske hos mig lidt? Så skulle vi (du)da hurtigt få lagt den have om

Anmeld

26. april 2012

celkt

Nessie skriver:

Super sej

Kan du ikke komme hjem og multitaske hos mig lidt? Så skulle vi (du)da hurtigt få lagt den have om

det kunne helt sikkert være super hyggeligt...

Anmeld

26. april 2012

Nessie

celkt skriver:

det kunne helt sikkert være super hyggeligt...

Ha ha, det siger du KUN fordi du ikke har set hvordan haven ser ud lige nu, og hvordan kæresten godt vil have at den kommer til at se ud

Anmeld

26. april 2012

celkt

Nessie skriver:

Ha ha, det siger du KUN fordi du ikke har set hvordan haven ser ud lige nu, og hvordan kæresten godt vil have at den kommer til at se ud

tjjaaaeee... jeg er nu ikke sådan at skræmme væk, - kun hvis dy vil have mig til at pudse vinduer, altså...

Anmeld

26. april 2012

B&J

sådan du er jo super mor hvor er du cool du kan bare det der stor stor ros til dig

Anmeld

26. april 2012

celkt

B&J skriver:

sådan du er jo super mor hvor er du cool du kan bare det der stor stor ros til dig

haha... tak, - ja, hvis man bliver en supermor af at kunne mulititaske, så må jeg være suveræn...

Anmeld

26. april 2012

Nessie

celkt skriver:

tjjaaaeee... jeg er nu ikke sådan at skræmme væk, - kun hvis dy vil have mig til at pudse vinduer, altså...

Nej, nej, det klarer manden. Dog ikke hver anden måned som han ellers havde lovet mig, da vi "fyrede" vinduespudseren

Anmeld

26. april 2012

B&J

celkt skriver:

haha... tak, - ja, hvis man bliver en supermor af at kunne mulititaske, så må jeg være suveræn...

man er sku super mor når man laver det hel på engang det er flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.