3 uger og fast rytme...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. april 2012

dola

Min lille dreng er lidt over 3 uger og han følger allerede et fast skema mht at spise og sove(dog +/- en halv time)... Han spiser 6 gange i døgnet og sover 2 x 5 timer om natten(kunne nok godt sove længere, men vækker ham klokken 00 og 5-6 og giver ham mad).

Han skider, sover og spiser. Og så har vi om formiddagen hygge stunder hvor vi bare sidder og snakker... Bliver han lagt i sin vugge lægger han sig altid bare til at sove..

Synes måske det er tidligt at han kan alle de der ting, synes alle bøger skriver at alt det der først kommer senere.. ??

Gør jeg noget forkert??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

L&V

dola skriver:

Min lille dreng er lidt over 3 uger og han følger allerede et fast skema mht at spise og sove(dog +/- en halv time)... Han spiser 6 gange i døgnet og sover 2 x 5 timer om natten(kunne nok godt sove længere, men vækker ham klokken 00 og 5-6 og giver ham mad).

Han skider, sover og spiser. Og så har vi om formiddagen hygge stunder hvor vi bare sidder og snakker... Bliver han lagt i sin vugge lægger han sig altid bare til at sove..

Synes måske det er tidligt at han kan alle de der ting, synes alle bøger skriver at alt det der først kommer senere.. ??

Gør jeg noget forkert??

He he nej du gør ikke noget forkert overhovedet bare du er beredt på at det kan ændre sig fra den ene dag til den anden, så nyd at du har en dejlig lille nem baby.. Og vær klar på det måske ikke vare ved men bestemt kommer igen

Anmeld

25. april 2012

dola

Månsson skriver:

He he nej du gør ikke noget forkert overhovedet bare du er beredt på at det kan ændre sig fra den ene dag til den anden, så nyd at du har en dejlig lille nem baby.. Og vær klar på det måske ikke vare ved men bestemt kommer igen

Ah dejligt at vide!! alle siger det er SÅ hårdt med en baby og ja det er hård at tæve sig selv op klokken 00 og 5 for at amme, men ellers synes jeg bare han er super nem, når der ikke lige sidder en prut i vejen!!

Anmeld

25. april 2012

L&V

dola skriver:

Ah dejligt at vide!! alle siger det er SÅ hårdt med en baby og ja det er hård at tæve sig selv op klokken 00 og 5 for at amme, men ellers synes jeg bare han er super nem, når der ikke lige sidder en prut i vejen!!

Ja den bliver man tudet ørene fulde af Det blev først hårdt for os ved 3½-4 måneder også holdte det igen måneden efter og nu har vi igen verdens nemmeste barn

Anmeld

25. april 2012

modesty

Du skal bare være glad for at du får din nattesøvn. 

Og som Månsson også skriver - nyd det mens det varer. Min dreng sov igennem med kun én opvågning fra han var halvanden til fire måneder. Han er lidt over seks måneder nu og er i lidt over to måneder vågnet hver anden time. Så det kan vende når som helst.

Anmeld

25. april 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Excacto! ..

Ej, for hulan er bare totalt fan af alt hva du skriver! Du har så mange gode ting (altså ikke fordi den her er bedre en de andre, er bare nødt til at fortælle dig det)!! Men har vidst sagt det før. Hihi!

Anmeld

25. april 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Excacto! ..

Ej, for hulan er bare totalt fan af alt hva du skriver! Du har så mange gode ting (altså ikke fordi den her er bedre en de andre, er bare nødt til at fortælle dig det)!! Men har vidst sagt det før. Hihi!

Ih hvor er du altså bare sød og i lige måde Det er altid dejligt at få et lille kompliment, det betyder meget

Anmeld

11. maj 2012

BettyBoop

Vi har også en nem lille baby Så det er ikke bare en myte  

Hun er lidt over 4 mdr. nu og det har varieret lidt igennem månederne hvordan hendes rytme har været - det kan virkelig hurtigt ændre sig. Men bare nyd det, som de andre også siger. Jeg tror virkelig på, at hvis man selv er helt afslappet og tager tingene som de kommer, så smitter humøret også af på babyen. Tillykke med jeres lille  

Anmeld

11. maj 2012

dola

BettyBoop skriver:

Vi har også en nem lille baby Så det er ikke bare en myte  

Hun er lidt over 4 mdr. nu og det har varieret lidt igennem månederne hvordan hendes rytme har været - det kan virkelig hurtigt ændre sig. Men bare nyd det, som de andre også siger. Jeg tror virkelig på, at hvis man selv er helt afslappet og tager tingene som de kommer, så smitter humøret også af på babyen. Tillykke med jeres lille  

Smiler dejligt at høre at man ikke er alene og underlig.. min mødregruppe kigge godt nok underligt på mig da jeg sagde vi allerede havde en rytme efter 14-17 dage og den holder stadig her efter 6 uger.. Det er lidt vildt... Men jeg klager ikke!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.