Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Simone
Silas
Også kunne jeg ikke komme på flere ))
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frejasmor skriver: Min lillebror hedder Simon og jeg selv Sarah Kender et søskende par der hedder Rikke og Simon
Min lillebror hedder Simon og jeg selv Sarah
Kender et søskende par der hedder Rikke og Simon
Gode navne.. Kommer på "listen"
Aisha skriver: Simone Silas Også kunne jeg ikke komme på flere ))
Silas har min mand også nævnt, så tror han er på din side
Hehe..
De kommer også på listen.. Dejligt der er mange der kommer med ideer herinde!
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Chrizta skriver: CecilieNinaCarolineFilippaIsabellLeonoraSigneKathrineSarahNathalieLauraJuliaLeahAnnikaKirstineChristineVictoriaAndreaHannahAlexander SanderSebastianJeppeFrejEliasTobiasJohanLiamFelixNicolajLukasLeanderViktorWilliamVillumValdemar
CecilieNinaCarolineFilippaIsabellLeonoraSigneKathrineSarahNathalieLauraJuliaLeahAnnikaKirstineChristineVictoriaAndreaHannahAlexander SanderSebastianJeppeFrejEliasTobiasJohanLiamFelixNicolajLukasLeanderViktorWilliamVillumValdemar
Tak for de mange gode forslag
Simon & Sandra
Simon & Simone
Simon & Kim
Simon & Sofus
Simon & Charlotte
Simon & Mads
Simon & Line
Simon & Silke
...
Sådan lige ud af ærmet..
Chrizta skriver: Lige lidt flere drengenavneIsakOsvaldLukaNoahNoamZakariasOg pigenavneAugustaNannaEmilieEmilyNorah
Lige lidt flere drengenavneIsakOsvaldLukaNoahNoamZakariasOg pigenavneAugustaNannaEmilieEmilyNorah
'amen sikke du kan
MaleneF skriver: Hej Piger! Manden og jeg har siddet og snakket om hvilke navne der passer sammen med Simon, til den dag vi skal have en baby mere.. Har i nogle gode forslag? Navne med M er udelukket, da både mit og min mands navn starter med M
Hej Piger!
Manden og jeg har siddet og snakket om hvilke navne der passer sammen med Simon, til den dag vi skal have en baby mere..
Har i nogle gode forslag?
Navne med M er udelukket, da både mit og min mands navn starter med M
Søren
Simon og ...
Sigurd
Aksel
Nikolaj
Fillip
Henrik
Ulrik
Vera
Lilly
Helene
Lotte
Amanda
Elisabeth
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128