Klumper ved blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.493 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. april 2012

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg har testet positiv men til scanningen var der ingen gravilitet, igår begyndte jeg så at bløde og da jeg var på wc for lidt siden (undskyld detaljerne) hang der en klump blod og da jeg tørrede mig kom der en stor klump mere  Det virkede som en meget tyk hinde (elastik agtig) jeg har ikke oplevet klumper på den måde før, havde noget ligene men mindre ved min sidste SA..

Er det normalt ved mens at de er der.? Eller er det måske det barn vi skulle havde haft der kommer ud.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Anonym

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg har testet positiv men til scanningen var der ingen gravilitet, igår begyndte jeg så at bløde og da jeg var på wc for lidt siden (undskyld detaljerne) hang der en klump blod og da jeg tørrede mig kom der en stor klump mere  Det virkede som en meget tyk hinde (elastik agtig) jeg har ikke oplevet klumper på den måde før, havde noget ligene men mindre ved min sidste SA..

Er det normalt ved mens at de er der.? Eller er det måske det barn vi skulle havde haft der kommer ud.?

Det er slimhinden, der udstødes i store mængder - det, du beskriver, er normalen for mange kvinder med kraftig menstruation og har altså ikke nødvendigvis noget med din SA at gøre.

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er slimhinden, der udstødes i store mængder - det, du beskriver, er normalen for mange kvinder med kraftig menstruation og har altså ikke nødvendigvis noget med din SA at gøre.

Tak jeg har bare ikke oplevet det før så blev lidt nysgerig

Anmeld

27. april 2012

UnderCover37

Forstår jeg dig rigtigt, at du har testet positivt ved en ny graviditet (den SA du nævner er tidl. ikke?)?

Og at du er blevet scannet men de ikke kan se noget (endnu)?
Hvor langt skulle du være henne? 

Hvis ja, har du så fået taget blodprøver for at følge dit HCG niveau?

For desværre lyder det for mig som (endnu) en SA når du bløder så voldsomt og de ikke har kunnet se noget ved scanningen - det har jeg desværre også selv oplevet...
Så synes du skal kontakte en læge på mandag for at blive tjekket igen

Dog skal det siges at nogle kvinder bløder, enddog meget under deres graviditeter uden at miste.

for at det bare er for tidligt til at de kan se noget og du er en af dem der evt menstruerer under graviditet...

Anmeld

27. april 2012

Miss Church

Det lyder som da jeg havde en SA 

Håber alt det bedste for dig 

Anmeld

28. april 2012

Anonym trådstarter

UnderCover34 skriver:

Forstår jeg dig rigtigt, at du har testet positivt ved en ny graviditet (den SA du nævner er tidl. ikke?)?

Og at du er blevet scannet men de ikke kan se noget (endnu)?
Hvor langt skulle du være henne? 

Hvis ja, har du så fået taget blodprøver for at følge dit HCG niveau?

For desværre lyder det for mig som (endnu) en SA når du bløder så voldsomt og de ikke har kunnet se noget ved scanningen - det har jeg desværre også selv oplevet...
Så synes du skal kontakte en læge på mandag for at blive tjekket igen

Dog skal det siges at nogle kvinder bløder, enddog meget under deres graviditeter uden at miste.

for at det bare er for tidligt til at de kan se noget og du er en af dem der evt menstruerer under graviditet...

Den SA ja beskriver skete sidste år og jeg har så fået en positiv tes. I sidste uge... Jeg skulle mindst være 7 uger henne men intet kunne ses..

Normalt bløder jeg ikke så meget under mens og der er ikke klumper med normalt 

Jeg ved ikke helt hvorfor jeg skulle havde taget blodprøver men tror det er for de kan se hvor højt mit hcg er.

Jeg havde fået tid til vandrejournal på tirsdag men ved ikke om jeg skal aflyse den eller bare lade den blive og så fortælle hvad der er sket når jeg kommer der op.?

Jeg ringer til min gyn på mandag for at høre om han har fået svar fra prøverne

Anmeld

28. april 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Det lyder som da jeg havde en SA 

Håber alt det bedste for dig 

Syntes også det minder om de andre SA jeg har haft

Anmeld

28. april 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

Den SA ja beskriver skete sidste år og jeg har så fået en positiv tes. I sidste uge... Jeg skulle mindst være 7 uger henne men intet kunne ses..

Normalt bløder jeg ikke så meget under mens og der er ikke klumper med normalt 

Jeg ved ikke helt hvorfor jeg skulle havde taget blodprøver men tror det er for de kan se hvor højt mit hcg er.

Jeg havde fået tid til vandrejournal på tirsdag men ved ikke om jeg skal aflyse den eller bare lade den blive og så fortælle hvad der er sket når jeg kommer der op.?

Jeg ringer til min gyn på mandag for at høre om han har fået svar fra prøverne

Jeg ville beholde min tid, det kan jo være du er heldig at bp viser noget positivt... og hvis ikke har du tiden, såkan du få en forhåbentlig god snak med din læge omkring hvad der sker.

Men ja, ring endelig til gynækologen og få en ordentlig snak med ham/hende omkring hvad det er der sker!

Anmeld

28. april 2012

Anonym

Jeg har 9 dage lange og meget voldsomme menstratutioner og der kommer noget ud der ligner "leverklumper"

Jeg har også spontan aborteret en del gange og der er det ofte slimagtigt, som en sæk, der er gennemsigtigt, men jo rødt pga. blod

Anmeld

8. maj 2012

UnderCover37

Hvordan går det med dig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.