Skriver lige som anonym, da jeg skriver lidt om min kæreste, og ikke vil hænge ham ud.
Jeg er bare ved at gå ud af mit gode skind.
Min datter på 8 mdr. har de sidste dage været umulig at putte til eftermiddagsluren. Hun var ellers inde i sådan en god rutine, men den er helt smadret nu. Jeg kan ikke finde ud af hvad F***** der er galt. Hun ligger sig fint til at sove til formiddagslur. Men i dag fx vågnede hun fra den kl. 10 og har ikke sovet siden (har forsøgt i en time nu). Og det tegner til at det bliver ligesom de foregående dage - at jeg ender med at tage hende op efter 1½ times kamp, og så har hun ligget der i barnevognen i 1½ time til ingen verdens nytte - det gør mig så ked af det, og jeg føler mig som jordens dårligste mor. Når hun så når aften er hun jo vildt træt, så hun knap kan holde sig vågen til aftensmad. 
Mht. aftensmaden, så går det også helt af H til - det er aldrig til at finde ud af hvad hun vil have hvornår - og ofte ender det med at hun næsten ingenting får, og så kun bliver ammet af mig.
Jeg skal lige sige, at hun både er forkølet og ved at få tænder, så det kan selvfølgelig spille ind. Men hun spiser fint på andre tidspunkter og sover også fint til den ene lur + som regel om aftenen (hvor hun selvfølgelig også er meget træt når hun ikke har sovet siden formiddag). Så jeg ved ikke om det kun kan være det.
Jeg ved ikke om hun allerede kan være klar til kun at få en lur til middag - er det ikke først når de er et år ca.??
Jeg føler mig bare så alene med de frustrationer. Min kæreste deltager generelt meget med hende. Men når det kommer til forslag til mad og til hvad vi skal stille op med de lure, så er han ikke til megen hjælp. Det er altid mig der finder på hvad hun skal have af mad, og det er også mig der styrer det med lurene. Og lige nu føler jeg virkelig ikke jeg gør det ret godt. Føler mig som en SKOD mor. 

Vil i ikke nok komme med nogle råd og opmuntrende ord?
Hvordan ser/så jeres dag ud med en på 8 mdr. mht. søvn og mad???
Anmeld