Idag er bare en lorte dag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
1 svar
0 synes godt om
25. april 2012

MelikkazMoar

ih en rigtig øv dag jeg har idag..

Igår havde jeg så meget overskud, jeg havde lavet stort set alt klar til aftensmaden inden prinsessen skulle hentes fra dagpleje..  og vasket al vasketøjet og fået det hængt op , og lagt at det der var tørt på plads og ryttet op over det hele..

men idag, er jeg bare så ked at det, helt udkørt og træt..

melikka (11mdr) vågnede kl 2 i nat og var ked a det, hun kom med mig i seng, som hun plejer, og hun kunne ikke sove, hun spiste , legede, puttede, legede, spiste osv. osv..

jeg fik ikke sovet ret meget ind i mellem al hendes natte roderi..

så i morgens ville hun ikke spise, hun blev hysterisk og græd helt vildt.. til sidst overgav jeg mig og hun fik lidt bryst og så gik vi i dagpleje, og på vejen der hen smilede hun og grinte selvom det regnede og hun skulle sidde bag regnslaget..

da vi kommer ind i dp'en er alt som det plejer, hun bliver sat igang med at lege og jeg siger farvel til hende , men det jeg er nået hoveddøren, bliver hun bare så ked a det, kan se at dp' moren tager hende op og prøver at trøste hende.. og det lykkes vel efter lidt tid.. men har det bare dårligt over at gå når hun er ked a det  

hele natten har jeg haft tanker og drømme om det jeg gennemgik for knap 10 dage siden.. (nogen har måske læst mine tidligere indlæg, fx. pis, pis, pis og lort. eller Min uønskede graviditet bliver en abort.. ) men jeg kan bare ikke ligge det bag mig .. jeg har det i tankerne  hele tidne og græder stadigvæk rigtig meget over det når jeg er alene.. min kæreste kan ikke forstå det, da det jo ikke kommer lige så tæt på ham som på mig..

Aner ikke hvad jeg vil med det her, skulle vidst bare ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Troldemommi

Stort knus til dig, det lyder som om du har haft en møgdag og nat, håber du får en skøn dag i morgen og din kommende nat bliver rolig

Monica

ps det er et dejligt profilbillede du har der :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.