Hvis symptomer skyldes graviditet er jeg ekstremt fertil!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. april 2012

Anonym trådstarter

Hej piger!

Kæresten og jeg er nu klar til at forsøge os med 3. forsøg på en sund graviditet. De sidste to gange er endt i tidlige SA.

Den sidste abort var for 1 md. siden. Og vi besluttede os for at vente til næste cyklus med at prøve igen - dvs. i maj måned. Vi har kun sexet et par gange sådan rigtigt, hvor kæresten har trukket sig. Nu er jeg ikke dum og ved selvfølgelig dette ikke er en pålidelig form for prævention. Risikoen for at blive gravid på denne måde er vist ca. 20 % ift. gennemført samleje.

Nu har jeg samme symptomer som ved de seneste graviditeter..ektrem træthed og ømme brystvorter. Håber bare det er psyken der spiller mig et puds, for det er nok bedst at give kroppen et lille pusterum. Men selvfølgelig hvis jeg er gravid og det kan blive derinde er det jo godt nok...

Er bare lidt spændt på om min mens snart kommer... ellers må jeg jo teste.

Ville ikke så meget med dette indlæg, ved ikke om jeg er ved at blive skør... Det ville da være vildt hvis jeg er så fertil, at jeg kan blive gravid med det sammen inden at have fået min mens efter SA (det vil så være 2. gang det sker!)

Kommer med en update... når enten mens kommer eller testen er positiv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Anonym trådstarter

Upper lige mit indlæg... Ved godt jeg ikke ville så meget med det, men er der ingen kommentarer, nogle der har oplevet det samme?

Anmeld

27. april 2012

Camillos

Anonym skriver:

Hej piger!

Kæresten og jeg er nu klar til at forsøge os med 3. forsøg på en sund graviditet. De sidste to gange er endt i tidlige SA.

Den sidste abort var for 1 md. siden. Og vi besluttede os for at vente til næste cyklus med at prøve igen - dvs. i maj måned. Vi har kun sexet et par gange sådan rigtigt, hvor kæresten har trukket sig. Nu er jeg ikke dum og ved selvfølgelig dette ikke er en pålidelig form for prævention. Risikoen for at blive gravid på denne måde er vist ca. 20 % ift. gennemført samleje.

Nu har jeg samme symptomer som ved de seneste graviditeter..ektrem træthed og ømme brystvorter. Håber bare det er psyken der spiller mig et puds, for det er nok bedst at give kroppen et lille pusterum. Men selvfølgelig hvis jeg er gravid og det kan blive derinde er det jo godt nok...

Er bare lidt spændt på om min mens snart kommer... ellers må jeg jo teste.

Ville ikke så meget med dette indlæg, ved ikke om jeg er ved at blive skør... Det ville da være vildt hvis jeg er så fertil, at jeg kan blive gravid med det sammen inden at have fået min mens efter SA (det vil så være 2. gang det sker!)

Kommer med en update... når enten mens kommer eller testen er positiv

uhhh hvornår skal du teste ? .. Ja så må man sige du er enormt fertil .. HEH ! Men man siger jo at kroppen bliver hurtigt klar til ny graviditet efter Abort... Så det kan sagtnes lade sig gøre .. spændende med update

Anmeld

27. april 2012

Leonora

Jeg havde en SA i dec forige år. Måneden efter blev jeg gravid igen. Vi habde kun sex en gang den måned og det var ikke engang omkring min ÆL. Så alt er muligt

Har nu to tøser. En på 4 år og en på 6 måneder

Go week og håbe du står med to fine streger snart

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

Mens kom.... men nærmer mig nu tiden for ægløsning. Så kryds alt hvad krydses kan, for nu er jeg i hvert fald både fysisk og mentalt klar til en ny graviditet!  Testdag sidst i maj!

Anmeld

15. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Mens kom.... men nærmer mig nu tiden for ægløsning. Så kryds alt hvad krydses kan, for nu er jeg i hvert fald både fysisk og mentalt klar til en ny graviditet!  Testdag sidst i maj!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.