Hej piger!
Kæresten og jeg er nu klar til at forsøge os med 3. forsøg på en sund graviditet. De sidste to gange er endt i tidlige SA.
Den sidste abort var for 1 md. siden. Og vi besluttede os for at vente til næste cyklus med at prøve igen - dvs. i maj måned. Vi har kun sexet et par gange sådan rigtigt, hvor kæresten har trukket sig. Nu er jeg ikke dum og ved selvfølgelig dette ikke er en pålidelig form for prævention. Risikoen for at blive gravid på denne måde er vist ca. 20 % ift. gennemført samleje.
Nu har jeg samme symptomer som ved de seneste graviditeter..ektrem træthed og ømme brystvorter. Håber bare det er psyken der spiller mig et puds, for det er nok bedst at give kroppen et lille pusterum. Men selvfølgelig hvis jeg er gravid og det kan blive derinde er det jo godt nok...
Er bare lidt spændt på om min mens snart kommer... ellers må jeg jo teste. 
Ville ikke så meget med dette indlæg, ved ikke om jeg er ved at blive skør... Det ville da være vildt hvis jeg er så fertil, at jeg kan blive gravid med det sammen inden at have fået min mens efter SA (det vil så være 2. gang det sker!)
Kommer med en update... når enten mens kommer eller testen er positiv
Anmeld