Min elskede Iphone skal til reperation, for første gang nogensinde i de halvanden år jeg har haft den er den gået i stykker, og ikke så man ikke kan bruge den, men min højtaler er gået i stykker, så jeg kan ikke høre hvad folk siger hvis de ringer til mig..

Så når jeg skal snakke, så skal jeg have høretelefoner i, eller den skal være på den der højtaler dims, så alle omkring mig kan høre hvad den jeg snakker med siger..
SÅ jeg må overgive mig, og køre op og få den sendt til reperation, men jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre, kan jo ikke undvære min telefon, den er ligeså meget mit lille barn som min søn er, jeg er afhængig af begge dele..

Hmm nå ja okay, det er vidst også den eneste telefon nogensinde der har overlevet mere end 3 måneder i min varetægt, og jeg har IKKE passet på den, den er blevet smidt ud af barnevognen et par gange, den har fået en flyvetur igennem bussen, ja der er faktisk ikke det den ikke er blevet udsat for, så er ret stolt over at det først er nu den er gået til, og så er det jo bare højtaleren..
Anmeld