Øv altså.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. april 2012

An&Jo

Min elskede Iphone skal til reperation, for første gang nogensinde i de halvanden år jeg har haft den er den gået i stykker, og ikke så man ikke kan bruge den, men min højtaler er gået i stykker, så jeg kan ikke høre hvad folk siger hvis de ringer til mig..
Så når jeg skal snakke, så skal jeg have høretelefoner i, eller den skal være på den der højtaler dims, så alle omkring mig kan høre hvad den jeg snakker med siger..

SÅ jeg må overgive mig, og køre op og få den sendt til reperation, men jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre, kan jo ikke undvære min telefon, den er ligeså meget mit lille barn som min søn er, jeg er afhængig af begge dele..

Hmm nå ja okay, det er vidst også den eneste telefon nogensinde der har overlevet mere end 3 måneder i min varetægt, og jeg har IKKE passet på den, den er blevet smidt ud af barnevognen et par gange, den har fået en flyvetur igennem bussen, ja der er faktisk ikke det den ikke er blevet udsat for, så er ret stolt over at det først er nu den er gået til, og så er det jo bare højtaleren..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Troldemommi

DU MÅ VÆRE STÆRK :-)

jeg er også afhængig af min mands iphone og bruger den flere timer hver dag :-)

Monica

Anmeld

25. april 2012

An&Jo

Monica P skriver:

DU MÅ VÆRE STÆRK :-)

jeg er også afhængig af min mands iphone og bruger den flere timer hver dag :-)

Monica

Jeg kunne ikke være stærk..

Ej den eneste mulighed for internet jeg har lige nu er min delingsfunktion på min Iphone, så kan jo ikke undvære den, så kan jeg hverken se det ene eller det andet fra min skole..

Så jeg endte faktisk med at komme hjem med en helt ny 4s'er

Men nu havde den gamle os holdt længe.. den bliver så sendt ind til reperation på lørdag og så bliver den opdateret til den helt nye version, og så bliver den sat til salg.. kan jo altså ikke have to Iphones der fungerer til at ligge herhjemme og kigge på hinanden..

Anmeld

25. april 2012

Troldemommi

An&Jo skriver:

Jeg kunne ikke være stærk..

Ej den eneste mulighed for internet jeg har lige nu er min delingsfunktion på min Iphone, så kan jo ikke undvære den, så kan jeg hverken se det ene eller det andet fra min skole..

Så jeg endte faktisk med at komme hjem med en helt ny 4s'er

Men nu havde den gamle os holdt længe.. den bliver så sendt ind til reperation på lørdag og så bliver den opdateret til den helt nye version, og så bliver den sat til salg.. kan jo altså ikke have to Iphones der fungerer til at ligge herhjemme og kigge på hinanden..

Hahahahaha jeg ville nok have gjort det samme, men tillykke med den så, håber den vil leve i lang tid :-)

Monica

Anmeld

25. april 2012

An&Jo

Monica P skriver:

Hahahahaha jeg ville nok have gjort det samme, men tillykke med den så, håber den vil leve i lang tid :-)

Monica

hehe..

Mange tak, jeg håber os at vi får et langt og lykkeligt liv sammen min nye telefon og jeg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.