Hvor hurtigt vokser de?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.412 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. april 2012

FrkAnnette

Min lille dreng er ved at være for stor til størrelse 50, men han har så også kunne være i det i knap halvanden måned. Hvor længe burde han kunne være i det næste størrelser? Det samme eller længere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

132319

Det er meget forskelligt fra barn til barn.

Min datter har eksempelvis kunne passe str. 80 i 9 måneder nu hvor  imod hun nærmest sprang str. 74 over

Anmeld

25. april 2012

Mor til Ella

FrkAnnette skriver:

Min lille dreng er ved at være for stor til størrelse 50, men han har så også kunne være i det i knap halvanden måned. Hvor længe burde han kunne være i det næste størrelser? Det samme eller længere?

Tja.....Ella er 9 uger og bruger 56-62.

Hun er en stor pige.

Det er meget forskelligt kommer jo også an på om man er lang og smal i det eller buttet

Anmeld

25. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea startede ud i str 44, som hun brugte i ca 6 uger, rykkede op i 50-56 i ca 2 mdr og sprang så helt str 62 næsten! Tror det er meget forskelligt hvor hurtigt de vokser og om de er lange og tynde, eller små og runde! Vh stine

Anmeld

25. april 2012

FrkAnnette

Tror at Oliver er en mellemting. Det er først nu han har fået lidt elastikker og tykke kinder  Det var jo bare om man kunne tillade sige at købe lidt mærketøj i str. 55, men gider jo ikke hvis han er ovre den størrElse på en uge 

Anmeld

25. april 2012

modesty

Min dreng brugte 50/56 de første 6-8 uger. Derefter brugte han 62 i halvanden måneds tid, ligeså med 68.

Anmeld

25. april 2012

Clisolka

FrkAnnette skriver:

Det er forskelligt fra barn til barn  F.eks. så kunne Isabella kun passe str. 50 i et par dage pga. hendes lårbasser  56 passede hun i et par uger. Hun var ca. 6-7 uger gammel da hun kom i en str. 62 

Anmeld

25. april 2012

Frøken J.

FrkAnnette skriver:

Tror at Oliver er en mellemting. Det er først nu han har fået lidt elastikker og tykke kinder  Det var jo bare om man kunne tillade sige at købe lidt mærketøj i str. 55, men gider jo ikke hvis han er ovre den størrElse på en uge 

Hey søde. Synes du skal købe det I 62, for det kan godt gå stærkt! Og så ked du da han kommer til at kunne passe det rose er jo 6,5 måned og på vej ind i størrelse 80, selvom der står fra 9 måneder

Anmeld

25. april 2012

MissTas

FrkAnnette skriver:

her er Annastacia også 9 uger og bruger str. 56-62 .. så tror også det er meget individuelt fra barn til barn

Anmeld

25. april 2012

132319

Frøken J. skriver:

Hey søde. Synes du skal købe det I 62, for det kan godt gå stærkt! Og så ked du da han kommer til at kunne passe det rose er jo 6,5 måned og på vej ind i størrelse 80, selvom der står fra 9 måneder

Hvor vildt Det passer min datter på 19 måneder stadig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.