bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. april 2012

Anonym trådstarter

ja er det nogen fordele og ulemper ved at blive gift? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Anonym trådstarter

ingen?

Anmeld

25. april 2012

HopinWishin

Hm man viser sin kærlighed overfor alle omkring en?..

Der er ikke noget der ændrer sig på hjemmefronten hvis man forventer det?

Man er lykkelig =)

(Blev gift d. 14 april)

Anmeld

25. april 2012

K&S

Anonym skriver:

ja er det nogen fordele og ulemper ved at blive gift? 

Hmm, jeg synes ikke, man skal giftes, hvis man kan se en ulempe ved det

Anmeld

25. april 2012

SjeBets

Fordele : Man slipper for at lave testamente. 

Ulemper:  erhmn ja ... der er nok nogle 

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

Fordele : Man slipper for at lave testamente. 

Ulemper:  erhmn ja ... der er nok nogle 

ja tænker nemlig på sådan ting som testamente osv 

Anmeld

25. april 2012

Kay

ulempen er vis din partner skylder i fx. skat, så må de gerne tilbageholde din "restskat" og bruge den som afbetaling... og der er noget med kontanhjælp... mener ik bare man kan få det når man er gift for så skal ægtefælden forsørge en...

men de gode ting er at man ik skal lave testamente...

min kærestes familie er ik vild med ægteskaber... og derfor er mange af dem ikke gift... bla. kærestens mormor og hendes "mand" der døde for 1 måned siden... og hun arver INTET for han havde ik skrevet testamente... så hans søster arver alt hans og har ret til havdedeln af deres fælles indbo nu... ik ret fedt at stå med

Anmeld

25. april 2012

SjeBets

Man kan godt få kontanthjælp, men den bliver afstemt efter ægtefællens indkomst.  Men ja min mor blev gift med min stedfar af praktiske grunde, hvis han nu døde sq ville alle hans ting blive solgt og sat på en konto til min søster, til hun var 18. Nu er hun sikret. 

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

ulempen er vis din partner skylder i fx. skat, så må de gerne tilbageholde din "restskat" og bruge den som afbetaling... og der er noget med kontanhjælp... mener ik bare man kan få det når man er gift for så skal ægtefælden forsørge en...

men de gode ting er at man ik skal lave testamente...

min kærestes familie er ik vild med ægteskaber... og derfor er mange af dem ikke gift... bla. kærestens mormor og hendes "mand" der døde for 1 måned siden... og hun arver INTET for han havde ik skrevet testamente... så hans søster arver alt hans og har ret til havdedeln af deres fælles indbo nu... ik ret fedt at stå med

tak for info det med kontanthjælp ved jeg godt dog ingen problem da vi begge har a kasse.

Anmeld

25. april 2012

Kay

Anonym skriver:

tak for info det med kontanthjælp ved jeg godt dog ingen problem da vi begge har a kasse.

var så lidt... vi har selv kigget på det da vi planlage bryllup

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.