Er så ked a det ),:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. april 2012

baby012

Sidder her med min lille pige på Randers akut børne afsnit sammen med kæresten , kl. 02 igår tog vi hendes temp. Somsagde 39,8  Vi pakkede vores ting efter et besøg af vagtlægen, og kørte på sygehuseT , nu sidder vi bare efter en LANG nat, og venter på svar fra alle de mange prøver,ventetiden er bare helt ulidelig :,(  lige nu ligger hun bare og sover, kæresten erheldigvis god til at trøste.   Andre der oplevede en ligeså stærk reaktion på 3 mdr. Vaccine !? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Klumpe-dumpe

Ja min datter fik 41 i feber efter 3 mdr. vaccinen.

Men har din datter "kun" feber eller er der andre syntomer?

Anmeld

25. april 2012

banana3

Lahn11 skriver:

Sidder her med min lille pige på Randers akut børne afsnit sammen med kæresten , kl. 02 igår tog vi hendes temp. Somsagde 39,8  Vi pakkede vores ting efter et besøg af vagtlægen, og kørte på sygehuseT , nu sidder vi bare efter en LANG nat, og venter på svar fra alle de mange prøver,ventetiden er bare helt ulidelig :,(  lige nu ligger hun bare og sover, kæresten erheldigvis god til at trøste.   Andre der oplevede en ligeså stærk reaktion på 3 mdr. Vaccine !? 

Årrrh hvor træls.. stort 

God bedring 

Anmeld

25. april 2012

malo

Lahn11 skriver:

God bedring, håber hun snart får det bedre!

Mine børn har heldigvis ikke fået så høj feber efter vaccination, men en fra den første mødregruppe, hun fik altid 40 i feber - det var dog værst efter 3 mdr, og så skubbede de andre vaccinationer, så hun var lidt ældre, så de næste reaktioner blev ikke helt så voldsomme.

Anmeld

25. april 2012

B&J

jep vores dreng fik 40,2 han fik en børnepanodil og fik ham til at sove vi holde øje med ham hele natten næste dag var der ingen feber han var lidt pivet men også det

håber jeres snart får det godt igen

Anmeld

25. april 2012

Koen.

Ja, min datter fik os 40 i feber efter 3 mdrs vaccinationen og havde det i en uge hvor hun bare var drøn syg god bedring

Anmeld

25. april 2012

Mettemus

Heldigvis fik han ikke så høj feber, kun en lille smule + ubehag.

God bedring til din lille mus

Anmeld

25. april 2012

Sofia

Alfred fik 40.6..det gik over af sig selv, jeg gav børnepanodil. Ønsker jer rigtig god bedring

Anmeld

25. april 2012

Moar2011

Lahn11 skriver:

Nope men min søn regeret på 1års vacc. Han fik 39 i feber men var væk dagen efter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.