Kan ikk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. april 2012

Musen5

blive klog på Leah idag...

Hun er komplet pylret, dødtræt, vil gerne drikke en hel masse og slet ikke spise.

Hendes temperatur siger 36.9

Når hun bliver lagt i sin seng går hun helt agurk og skriger. Det plejer hun ALDRIG at gøre til sin middagslur.

Er det bare en off day? (Det skal dertil siges at hun næsten intet har spist de sidste 3 dage, men stadig uden feber)

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

kimfrit

Sådan har min datter været de sidste to dage, ved ikke hvad der er gal, alle tegne på hun virker syg, men ingen feber.

Kan dårligt aflevere hende i vuffestue fordi hun kun vil være hos mig....

Anmeld

25. april 2012

Musen5

kimfrit skriver:

Sådan har min datter været de sidste to dage, ved ikke hvad der er gal, alle tegne på hun virker syg, men ingen feber.

Kan dårligt aflevere hende i vuffestue fordi hun kun vil være hos mig....

Leah sover nu... men lagde mærke til at hun lå og kørte hovedet frem og tilbag og hev i ørerne indtil hun faldt i søvn... og hun pev som en gal.

Kom til at tænke i retninge af MØB. De store er ørebørn og jeg har selv været. Og jeg selv og min store pige har aldrig haft feber ved MØB.

Kun sindssyg ondt i ørerne.

Skal til lægen med mig i morn så får jeg lige tjekket hendes ører samtidig

/Mette

Anmeld

25. april 2012

FrkLarsen

Musen5 skriver:

blive klog på Leah idag...

Hun er komplet pylret, dødtræt, vil gerne drikke en hel masse og slet ikke spise.

Hendes temperatur siger 36.9

Når hun bliver lagt i sin seng går hun helt agurk og skriger. Det plejer hun ALDRIG at gøre til sin middagslur.

Er det bare en off day? (Det skal dertil siges at hun næsten intet har spist de sidste 3 dage, men stadig uden feber)

/Mette

Kan det være tænder der er på vej? 

Min datter bliver stik hysterisk hvis vi ligger hende ned, hun har 3 tænder der ligger og lumre (den ene er brudt igennem).

Ellers få tjekket hendes øre, det kan snilt være væske der ligger derinde og trykker 

Anmeld

25. april 2012

Maja88

jeg tænker umiddelbart tænder

Anmeld

25. april 2012

Musen5

FrkLarsen skriver:

Kan det være tænder der er på vej? 

Min datter bliver stik hysterisk hvis vi ligger hende ned, hun har 3 tænder der ligger og lumre (den ene er brudt igennem).

Ellers få tjekket hendes øre, det kan snilt være væske der ligger derinde og trykker 

De to tænder hun har har hun haft et godt stykke tid. Og der er ikke skygge af flere lige nu og hun savler slet ikk (Hun gik under aliaset Sct bernhardshunden da de 2 første kom) så tror ikke det er det.

Prøver at få lægen til at kigge på hende i morn

/Mette

Anmeld

25. april 2012

kimfrit

Musen5 skriver:

Leah sover nu... men lagde mærke til at hun lå og kørte hovedet frem og tilbag og hev i ørerne indtil hun faldt i søvn... og hun pev som en gal.

Kom til at tænke i retninge af MØB. De store er ørebørn og jeg har selv været. Og jeg selv og min store pige har aldrig haft feber ved MØB.

Kun sindssyg ondt i ørerne.

Skal til lægen med mig i morn så får jeg lige tjekket hendes ører samtidig

/Mette

okay, tror ikke min har ondt i ørene, det virker ikke sådan ihvertfald..

Og tænder har hun alle af, så det kan heller ikke være det, måske det bare er vejret

hehe

Anmeld

25. april 2012

Musen5

kimfrit skriver:

okay, tror ikke min har ondt i ørene, det virker ikke sådan ihvertfald..

Og tænder har hun alle af, så det kan heller ikke være det, måske det bare er vejret

hehe

Tja,.. det kunne det sagtens være...

Det er så omskifteligt... Vi andre bliver oxo øv/træls i det her vejr

/Mette

Anmeld

25. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Tænder, ører eller måske et tigerspring?

Anmeld

25. april 2012

Musen5

rikkeregnbue skriver:

Tænder, ører eller måske et tigerspring?

Hvis jeg skal gætte på noget så må det være tigersprig eller ører.

Det er ikk nogle tænder i miles omkreds :-(

Men er det et igerspring kan jeg ikk helt få det til at passe med at hun intet vil spise...

/Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.