Hygge tråd med mave billeder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

Neel13

VNB skriver:

tak 

den var ihvertfald stor og tung til sidst 

Vil jeg gerne tro. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

banana3

VNB skriver:

hehe jeg vil da også gerne lige vise min mave fra da jeg ventede viktor

(så kan jeg jo lige mindes lidt hvad det er jeg går ind til nu her... 

billede 1: 4+0

billede 2: 40+0 

Hold nu op en flot mave !  

Havde du problemer med lænden i løbet af din tid med spiren i maven? jeg er meget svejrygget(staves) og håber ikke jeg får endnu flere når jeg er så heldig at blive gravid 

Anmeld

25. april 2012

VNB

banana3 skriver:

Hold nu op en flot mave !  

Havde du problemer med lænden i løbet af din tid med spiren i maven? jeg er meget svejrygget(staves) og håber ikke jeg får endnu flere når jeg er så heldig at blive gravid 

mange tak 

hehe tænker du på at min ryg ser lidt svej-rygget ud på billederne?  for JA det ser nemlig sådan ud. har jeg også selv tænkt på flere gange  

men nej, jeg havde gudskelov ikke ét eneste problem med min ryg eller lænd under graviditeten. altså jeg var da træt i ryggen helt til sidste, men havde ikke som sådan ondt. 

det eneste tidspunkt hvor jeg havde ondt i noget var efter fødslen. jeg forstuvede nemlig mit haleben under fødslen... 

hvor meget svej rygget er du? mere end mig? 

jeg tror da et en fysioterapeut vil kunne hjælpe dig og evt følge dig igennem graviditeten  

Anmeld

25. april 2012

banana3

VNB skriver:

mange tak 

hehe tænker du på at min ryg ser lidt svej-rygget ud på billederne?  for JA det ser nemlig sådan ud. har jeg også selv tænkt på flere gange  

men nej, jeg havde gudskelov ikke ét eneste problem med min ryg eller lænd under graviditeten. altså jeg var da træt i ryggen helt til sidste, men havde ikke som sådan ondt. 

det eneste tidspunkt hvor jeg havde ondt i noget var efter fødslen. jeg forstuvede nemlig mit haleben under fødslen... 

hvor meget svej rygget er du? mere end mig? 

jeg tror da et en fysioterapeut vil kunne hjælpe dig og evt følge dig igennem graviditeten  

åhh, tør slet ikke tænke på smerterne ved det

Jeg er faktisk meget svejrygget, jeg træner en del for at få det trænet op (lægens råd) men det hjælper bare ikke  Det kan være jeg skal gå derop igen, og lige forhøre mig hvad jeg nu gør 

Anmeld

25. april 2012

VNB

banana3 skriver:

åhh, tør slet ikke tænke på smerterne ved det

Jeg er faktisk meget svejrygget, jeg træner en del for at få det trænet op (lægens råd) men det hjælper bare ikke  Det kan være jeg skal gå derop igen, og lige forhøre mig hvad jeg nu gør 

ja prøv da lige det de må jo have oplevet det før og hvis de ikke rigtig kan gøre noget, er det jo bare vigtigt at du tager den med ro og lytter til kroppen. 

så kan en evt sygemelding jo måske være en løsning  

men måske kommer du slet ikke til at opleve nogen smerte. jeg krydser ihvertfald fingre for dig 

Anmeld

25. april 2012

NinaNymannMadsen

her er lige med begge piger og af dem
billed 1: 38+ med den store
billed 2: den store
billed 3: 15+ med den store

billed 4:38+0 med den bette
billed 5: 5+0 med den bette
billed 6: den bette.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. april 2012

Neel13

NinaNymannMadsen skriver:

her er lige med begge piger og af dem
billed 1: 38+ med den store
billed 2: den store
billed 3: 15+ med den store

billed 4:38+0 med den bette
billed 5: 5+0 med den bette
billed 6: den bette.

Nårr du har nogle søde børn.

Anmeld

25. april 2012

UngMor17

Neel13 skriver:

Jep nu vil jeg lave en hyggetråd hvor i skal chose mave billeder fra start til slut og gerne en billed af jeres små pussenusser. :-)Jeg sætter nogle ind når jeg kommer på computer. Hilsen Neel gravid uge 33+7(34+0):-)

Jeg fandt først ud af jeg var gravid i uge 12, så mit første billede er fra da jeg er 13 uger henne 

Mit andet billede er fra i forgårs 38+2 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. april 2012

Neel13

UngMor17 skriver:

Jeg fandt først ud af jeg var gravid i uge 12, så mit første billede er fra da jeg er 13 uger henne 

Mit andet billede er fra i forgårs 38+2 

Flot mave. Lagde du slet ikke til St maven voksede.

Anmeld

25. april 2012

UngMor17

Neel13 skriver:

Flot mave. Lagde du slet ikke til St maven voksede.

Nej, fordi min mave har altid været ret oppustet til tider, og da jeg ikke er blevet gravid i 3 år, tænkte jeg ikke på at jeg pludselig var blevet gravid nu . Så det kom som en stor overraskelse. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.