Hjælp med ideer til ret med svinemørbrad.. ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

976 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. april 2012

mortilfreja

Jeg har taget svinemørbrad op af fryseren i dag  Men gider næsten ik de samme mørbradbøffer med sovs og kartofler..

Nogen der ligger inde med en dejlig opskrift på en ret med svinemørbrad???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Sujan

Enten kan du lave mørbradgryde med ris til. Hvor du putter bacon, løg, champignon og tomatpure i.. det er er hit her... Skal det være lidt ekstra godt kan du brune mørbraden derefter smøre den ind i pikantost og pharmaskinke omkring og så i ovnen en halv times tid... Det er bare guf

Anmeld

25. april 2012

Omonigho

Hejsa

Jeg plejer at krydre den med salt, peber og timian, så brune godt fra alle sider, stege færdig i ovnen til den er rosa, og så servere den med ovnstegte kartofler og rodfrugter og en lækker gorgonzolasovs!

MUMS! 

Anmeld

25. april 2012

tarkoflen

Jeg elsker mørbrad ala creme, men jeg kan ikke lige finde ud af, om det er det, du plejer at lave

Ellers ville jeg skære en lomme i den, fylde den op med enten noget hvidløgsost, noget feta blandet med krydderurter og krydderier eller pesto og så "lukke" den med bacon eller lufttørret skinke... Tilbehør kunne være bagte rodfrugter med hjemmelavet tzaziki...

Anmeld

25. april 2012

Mette.

mortilfreja skriver:

Jeg har taget svinemørbrad op af fryseren i dag  Men gider næsten ik de samme mørbradbøffer med sovs og kartofler..

Vi laver nogen gange mørbard i orangesauce med ris - det er super lækkert.

Du kan finde opskriften på arla.dk

Anmeld

25. april 2012

Lunae

mortilfreja skriver:

Årh jeg elsker mørbradgryde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.