søger fuld myndighed.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. april 2012

louise8723

Hej tøser.

Jeg står i den situation at jeg er nødsaget til at søge fuld forældremyndighed over min søn. 

Jeg er ved at udfylde blanketten på nettet, og skal nu udfylde min x's Cpr nr. Jeg kan bare ikke huske de sidste 4 cifre.

Hvad kan jeg lige gøre her? - Kan på ingen måde spørge min x, da han ikke vil oplyse dette.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

An&Jo

louise4060 skriver:

Hej tøser.

Jeg står i den situation at jeg er nødsaget til at søge fuld forældremyndighed over min søn. 

Jeg er ved at udfylde blanketten på nettet, og skal nu udfylde min x's Cpr nr. Jeg kan bare ikke huske de sidste 4 cifre.

Hvad kan jeg lige gøre her? - Kan på ingen måde spørge min x, da han ikke vil oplyse dette.

du sender den bare ind, og så finder de selv de sidste 4 cifre..

Jeg havde intet andet end et navn på min eks da jeg skulle udfylde med faderskab dengang, og de fandt selv resten..

Anmeld

25. april 2012

louise8723

An&Jo skriver:

du sender den bare ind, og så finder de selv de sidste 4 cifre..

Jeg havde intet andet end et navn på min eks da jeg skulle udfylde med faderskab dengang, og de fandt selv resten..

ja okay problemet er bare at når jeg udfylder den over nettet kan jeg ikke gå videre uden at have udfyldt det felt. hmm så må jeg bare printe ud istedet.

Anmeld

25. april 2012

An&Jo

louise4060 skriver:

ja okay problemet er bare at når jeg udfylder den over nettet kan jeg ikke gå videre uden at have udfyldt det felt. hmm så må jeg bare printe ud istedet.

ja så er du nok nødt til at printe den ud..

Jeg håber da det hele går iorden for dig..

Anmeld

25. april 2012

louise8723

An&Jo skriver:

ja så er du nok nødt til at printe den ud..

Jeg håber da det hele går iorden for dig..

Det gør jeg

ja åh håber jeg virkelig også. Havde godt nok håbet at det ikke blev en nødvendighed, men sådan er livet jo desværre nogen gange 

Anmeld

25. april 2012

betski

Står det ikke på dåbsattesten? men ja ellers tror jeg nok de skal kan finde frem til det via din søns cpr-nr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.