Inspiration - pynt - barnedåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.659 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. april 2012

Morgensol

Alberte skal døbes her d. 2 juni. Vores budget er MEGET lavt og derfor søger jeg lige lidt inspiration til noget billigt bord pynt. Det blir buffet og uden bestemt pladser, så sådan noget som servietfoldning er ikke nødvendigt.  

Indtil videre er planen at farverne skal være lilla og limegrøn. Jeg har købt limegrønne fyrfadslys som kommer til at stå på omvendte ballonglas. Inde i selve glasset skal der være noget pynt af en art, men hvad? 

Og så tænker jeg at der skal være noget mere "drys" på bordene..

Det ska lige siges at det skal holdes i haven i telt.

Kom frisk med ideer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

KM78

Tænkte på nyudsprungne bøgekvist som pynt inde i ballonglasset - bøgekviste har ofte de grønne farver der er tættest på limefarve?

Eller bare lime inde i ballonglasset, skåret ud.

Lilla og limefarvet papirbolde til at hænge op med, ved at du sagde at du har stramt budget, men har vist set et sted at man kan få en for vist nok 39 kr, hvis det var noget?

Konfetti er vel muligt?

Anmeld

25. april 2012

Frk Mig

Vi har fundet en bamse på nettet som vi klipper ud til bordkort og så skal  jeg have fundet en skabelon til en barnevogn, sut, og sutte flaske. Så skal jeg bare have købt noget karton som vi klipper det i .. så har vi pynt for ca 150 kr til alle bordne

Anmeld

25. april 2012

Miia90

sådan så philippa borddækkning ud. 1april12

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. april 2012

Morgensol

KM78 skriver:

Tænkte på nyudsprungne bøgekvist som pynt inde i ballonglasset - bøgekviste har ofte de grønne farver der er tættest på limefarve?

Eller bare lime inde i ballonglasset, skåret ud.

Lilla og limefarvet papirbolde til at hænge op med, ved at du sagde at du har stramt budget, men har vist set et sted at man kan få en for vist nok 39 kr, hvis det var noget?

Konfetti er vel muligt?

Årh ja, lime i ballonglasset er jo oplagt! det ku man forstille sig også giver en dejlig duft!! konfetti har jeg også i tankerne.

Tak for svar.. 

Anmeld

25. april 2012

Morgensol

Frk Mig skriver:

Vi har fundet en bamse på nettet som vi klipper ud til bordkort og så skal  jeg have fundet en skabelon til en barnevogn, sut, og sutte flaske. Så skal jeg bare have købt noget karton som vi klipper det i .. så har vi pynt for ca 150 kr til alle bordne

God ide  Tak for svar..

Anmeld

25. april 2012

Morgensol

Miia90 skriver:

sådan så philippa borddækkning ud. 1april12

Det ser fint ud.  

Hvad er det for nogle kasser der står midt på bordet? 

Anmeld

25. april 2012

Frk Mig

Bertemor skriver:

God ide  Tak for svar..

Var så lidt da

Anmeld

25. april 2012

Miia90

Bertemor skriver:

Det ser fint ud.  

Hvad er det for nogle kasser der står midt på bordet? 

det er nogen kasse jeg selv har lavede og sat billeder på af pigebarnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.