Hvad kan det skyldes??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. april 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg testede pos. på ÆL test fredag. Har haft sex både op til og på dagen. Og ja også efter. Men her igår gjorde det pludselig ondt imens.  Ikke sådan det ikke var til at holde ud, men det var bestemt ikke rart. Nogle bud på hvad det kan skyldes??? Plejer kun at være rart normalt jo....

Kan der ske noget ved at dyrke sex hvis man nu har været heldig og et æg er blevet befrugtet??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

sommer1988

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg testede pos. på ÆL test fredag. Har haft sex både op til og på dagen. Og ja også efter. Men her igår gjorde det pludselig ondt imens.  Ikke sådan det ikke var til at holde ud, men det var bestemt ikke rart. Nogle bud på hvad det kan skyldes??? Plejer kun at være rart normalt jo....

Kan der ske noget ved at dyrke sex hvis man nu har været heldig og et æg er blevet befrugtet??? 

Nej det burde der vist ikke ske noget ved :/ Spørg din læge

Anmeld

24. april 2012

l.kjoeller

Ved ikke hvorfor men tror på ingen måde du skal være bange for at sex har bragt en evt graviditet i fare.

Anmeld

25. april 2012

frk-stoltze

Jeg har det sidste lang stykke tiden inden jeg blev gravid, haft ondt hver gang ved sexede under ÆL, så det kan også sagtens være derfor

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

Ved ikke lige hvorfor jeg har fået sat mig som anonym. Var ikke meningen. 

Hmm jeg ved ikke hvad det skyldtes. Men her imorges var der ingenting længere... Måske vi bare har gået for meget til den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.