Når man har noget godt skal man dele.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. april 2012

Eliza

Og det er lige hva jeg har

Den 17 Feb 2012 kom Malthe ud i flyvende fart og det er fortsat..

Det første han gjorde da han kom på min mave var at løfte sit lille hoved og kigge rundt... Dette er han kun blevet bedre til med tiden, og har kun haft minimal behov for støtte til sit hoved og nu holder han det HELT selv

Da han var 5 uger vendte han sig fra mave til ryg.

Og han har lært at sige "AHHH gryyy!"

Idag havde vi SP på besøg og hun var voldsomt imponeret over vores lille basse  

Han er idag 9 uger + 4 dage.

Født 3490g / idag 6,5 Kg

født 53cm /idag 62 cm

Han viste hende lige alle sine "triks" og hun siger også han er MEGET langt fremme.. Han gør flere ting som han egentlig først skal kunne om flere måneder

Man er vel hans mor, så jeg er bare hammer stolt  

Hans sidste nye projekter, er noget der ligner at han prøver at sætte sig op (hvilket han langt fra har kordination / kræfter til )  men han trækker sig snilt op hvis man lige holder ham i hænderne..

Derudover gør han et flittigt forsøg på at komme frem når han ligger på maven.. Han skyder hans nummer i vejret og jravler med de små ben. HELDIGVIS er hans arme slet ikke med på den leg endnu..

Og så skal i da heller ikke snydes for billeder af charmebøffen:

1: 2 uger.

2: 1,5 mdr

3: 2 mdr

4: taget idag. en meget koncentreret Malthe med sit legetøj

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Troldemommi

Tillykke med charmetrolden han er dejlig :-)

Anmeld

24. april 2012

tarkoflen

Sikke en dygtig og skøn lille dreng

Anmeld

24. april 2012

Eliza

Monica P skriver:

Tillykke med charmetrolden han er dejlig :-)

Mange tak

Anmeld

24. april 2012

sommer1988

Hvor er det flot!

Øver du ham på nogen måde, eller kommer det helt af sig selv? Jeg bliver selv mor til en lille basse lige om lidt, har termin på fredag :O

Og hold et flot billede, billede nr 3!!!!! Er helt vild med at han ligger og dagdrømmer. Det burde du indramme!

Anmeld

25. april 2012

Eliza

sommer1988 skriver:

Hvor er det flot!

Øver du ham på nogen måde, eller kommer det helt af sig selv? Jeg bliver selv mor til en lille basse lige om lidt, har termin på fredag :O

Og hold et flot billede, billede nr 3!!!!! Er helt vild med at han ligger og dagdrømmer. Det burde du indramme!

først et stort tillykke med at du snart er i mål, men bliv nu ikke skuffet hvis hulen er for hyggelig.. Malthe måtte tvinges ud med stikpille 10 dage over leverings dato og tror du lige jeg stod med lang næse da "pakken" ikke kom til aftalt tid?? 

Ja jeg syntes os de billeder blev gode, tog ca 50 og måtte rydde op i dem bagefter.. skarnsungen ville jo ikke ligge stille 

øver vi ham?? bum bum nej det gør vi faktisk ikke.. SP sagde ved et af de første besøg at vi skulle lægge ham på maven så han kunne træne sin nakke (standart besked tror jeg) Malthe hadede det!! og tror måske det var derfor han hurtigt fadt ud af hvordan man vender sig.. Der ud over, har det været vigtigt for mig at have en rolig hverdag med ham hvor der ikke er for mange cafe besøg eller andet ud af huset.. Malthe er i en rivende udvikling, har frygtelig travlt med at lære og har alt rigeligt i sig selv  Derfor forsøger jeg at skabe trygge, rolige rammer med plads og tid til at lære sig selv og kroppens funktioner at kende.. 

Derud over snakker vi MEGET samme hver dag.. og har vi gjort hele tiden.. 

Aner ikke om det er noget der har spillet ind eller om det bare er medfødt for noge 

Anmeld

25. april 2012

sommer1988

Eliza skriver:

først et stort tillykke med at du snart er i mål, men bliv nu ikke skuffet hvis hulen er for hyggelig.. Malthe måtte tvinges ud med stikpille 10 dage over leverings dato og tror du lige jeg stod med lang næse da "pakken" ikke kom til aftalt tid?? 

Ja jeg syntes os de billeder blev gode, tog ca 50 og måtte rydde op i dem bagefter.. skarnsungen ville jo ikke ligge stille 

øver vi ham?? bum bum nej det gør vi faktisk ikke.. SP sagde ved et af de første besøg at vi skulle lægge ham på maven så han kunne træne sin nakke (standart besked tror jeg) Malthe hadede det!! og tror måske det var derfor han hurtigt fadt ud af hvordan man vender sig.. Der ud over, har det været vigtigt for mig at have en rolig hverdag med ham hvor der ikke er for mange cafe besøg eller andet ud af huset.. Malthe er i en rivende udvikling, har frygtelig travlt med at lære og har alt rigeligt i sig selv  Derfor forsøger jeg at skabe trygge, rolige rammer med plads og tid til at lære sig selv og kroppens funktioner at kende.. 

Derud over snakker vi MEGET samme hver dag.. og har vi gjort hele tiden.. 

Aner ikke om det er noget der har spillet ind eller om det bare er medfødt for noge 

Tusind tak, hehe ja det er jo det. Men har i lang tid tænkt at jeg sikkert gik over tid. Så  er også godt forberedt på at jeg nok må vente lidt endnu. Men jeg kan sættes igang d. 8 maj. Så jeg har ihvertfald en dato at se frem imod, det er altid noget Men er godt nok ved at være utålmodig nu 

Lyder rigtig fornuftigt. Jeg tror også det er vigtigt at give barnet ro og tid til at udforske

Anmeld

25. april 2012

Eliza

tarkoflen skriver:

Sikke en dygtig og skøn lille dreng

mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.