Noah og jeg har fået abe fødder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. april 2012

kirsti

Noah eeeelsker sine tåsokker og ville så gerne have et par Fivefingers, eller abesko som han kalder dem. Jeg har også længe gerne ville have et par men jeg har ikke rigtig synes at der var mellem 1300-1800kr i budgettet for et par til os hver så jeg sagde at hvis jeg kunne finde nogle Fivefingers online på tilbud måtte han gerne få et par. En veninde fortalte at de havde udsalg hos www.alun.dk, så mig ind og lure og jeg var så heldig at finde et par til 200kr til den lille rødhårede og et par til mig selv til 500kr.

Her får i lige et billede af Noah med sine Fivefingers på, han er super glad for dem og de er afprøvet i haven. Nu glæder han sig bare til at få dem på i SFO imorgen.
De skulle eftersigende være kanon at løbe i, men eftersom løb og mig sjældent findes i nogen form for sammenhæng kan jeg ikke udtale mig om det.

Jeg må vente med at hoppe i mine da jeg var så heldig at forstue foden i weekenden.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Mumto3

Tillykke med skoene!!! Min fætter og hans kone og børn, går stort set ikke andet, og de siger at de er bare SÅ fede at have på, og at man står meget mere stabilt i dem og i det hele tage er meget nemmere og friere til at bevæge sig rundt.

Spændende hvad klassekammeraterne siger til sådan et par sko!

Anmeld

24. april 2012

kirsti

Mumto3 skriver:

Tillykke med skoene!!! Min fætter og hans kone og børn, går stort set ikke andet, og de siger at de er bare SÅ fede at have på, og at man står meget mere stabilt i dem og i det hele tage er meget nemmere og friere til at bevæge sig rundt.

Spændende hvad klassekammeraterne siger til sådan et par sko!

ja jeg har også forberedt ham på at de måske kan finde på at drille men hans tåsokker synes de bare er sjove så mon ikke det er det samme med skoene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.