Hjælp mangles! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. april 2012

noah3006

Vi skal på familietur om 14 dage ca. og vi skal handle ind til morgen maden.... men men men.... hvordan finder jeg lige ud af hvor mange pk. æg, smør, pålægchokolade osv. jeg skal købe til alle os... vi bliver 36 pers. har snart prøvet alt fra at google til ja hvad jeg nu kan søge på... men ingen svar kommer frem.. og jeg skal jo virkelig vide hvor meget jeg skal handle ind... men kan ingen svar finde.

Noegn der ved hvordan man beregner hvad hver pers. spiser? eller bare hvad man skal bruge ca.

Klem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Dot D

Jeg ville købe to rundstykker pr. mand, et til de mindre børn. Et æg pr. mand. to glas syltetøj en rød og en gul/mørk, to-tre pk pålægschokolade lys/mørk, så burde der være lidt til alle. 

Så kan du regne med et stort glas juice til hver(2,5 dl) og køb det i æble/appelsin, for det er nemt at tage med. Mælk er ikke så nemt at holde ordentligt koldt.

Det ville jeg tage med

Go´ tur

Anmeld

25. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vil sige at det jo kommer helt and på fordelingen af mænd, kvinder og børn! 

Mænd ca 3 rundstykkder. Kvinder 2, børn 1. 1 æg på pers til morgenmad. Ville også bare vælge at købe det billige æble/ appelsin juice i 2 1/2 L. 2 oste, en med kommen og en uden. Købe de blå spande med marmelade og lidt forskelligt pålæg! 

Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.