Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej damer
Hvad svare str 80 til hos Joha? er det ik 68-74'ish?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Smilo skriver: Hej damer Hvad svare str 80 til hos Joha? er det ik 68-74'ish?
Tina&Martin skriver: Synes den er en str 80 af det Joha vi har haft
Synes den er en str 80 af det Joha vi har haft
Hej tina!
Jeg er ik helt med på dit svar?
jeg har en joha body i str 80 og den synes jeg er meeeeeget lille ja jeg ville nok sige 68/74
TrineMine86 skriver: jeg har en joha body i str 80 og den synes jeg er meeeeeget lille ja jeg ville nok sige 68/74
super... mini-fyren herhjemme er nemlig ved at være færdig med str. 62 så nupper noget fra Joha i str 80... tror du ik det er passende?
Tak for svar
Smilo skriver: Hej tina! Jeg er ik helt med på dit svar?
Hej damer Hvad svare str 80 til hos Joha? er det ik 68-74'ish?
Jeg har lige været til lagersalg hos JOHA hvor de havde de et skema iver hvad deres størrelser svarede til. Og lige præcis 80 svarer til 80:-)
Tina&Martin skriver: altså, at jeg synes det har passet med andre str 80 mærker...Men igen, jeg har jo en lille tynd baby, hvor andre måske mener den er for lille ??
altså, at jeg synes det har passet med andre str 80 mærker...Men igen, jeg har jo en lille tynd baby, hvor andre måske mener den er for lille ??
nååååeh nu er jeg med..
Jamen jeg spørg fordi jeg ik rigtig ved hvad str. 80 svarer til ift. andre tøjstr. du ved 56, 62,68 etc... Det har Joha jo ik...
Joha har generelt korte kroppe på deres bodyer,emne lange ærmer. Jeg vil også sige en str. 80 svare til en str. 80 i andre mærker - måske en 74/80.
Albsil skriver: Jeg har lige været til lagersalg hos JOHA hvor de havde de et skema iver hvad deres størrelser svarede til. Og lugepræcus 80 svarer til 80:-)
Jeg har lige været til lagersalg hos JOHA hvor de havde de et skema iver hvad deres størrelser svarede til. Og lugepræcus 80 svarer til 80:-)
Deres 70 svarer til 74:-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128